آمار عجیب افزایش مصرف گاز در دو روز گذشته

کدخبر: ۴۷۳۲۶۶
اقتصادنیوز: به گفته مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز در حال حاضر بیشترین مصرف گاز در استان‌های تهران، البرز و قم ثبت شده است که پیش بینی می‌شود میزان مصرف در هفته آینده به دلیل کاهش دما افزایش پیدا کند.
آمار عجیب افزایش مصرف گاز در دو روز گذشته

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز  گفت: در دو تا سه روز گذشته مصرف گاز تقریبا ۵ تا ۷ درصد افزایش پیدا کرده و به ۶۱۰ میلیون مترمکعب در روز رسیده است. پیش بینی می‌شود که این مقدار در هفته آینده افزایش پیدا کند.

جولایی می‌گوید: در حال حاضر بیشترین مصرف گاز در استان‌های تهران، البرز و قم ثبت شده است. استان‌های شمال غرب، شمال و شمال شرق در رتبه‌ بعدی مصرف قرار دارند که بیشترین مصرف گاز را دارند.  از ابتدای فصل زمستان با اقدامات انجام شده اُفت فشار یا قطعی گاز نداشتیم و شاهد شرایط پایدار در این زمینه هستیم.

چگینی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفته بود: دوم بهمن ماه امسال، مصرف گاز در بخش خانگی با عبور از مرز ۶۹۰ میلیون مترمکعب رکورد زد. این میزان مصرف نشان می‌دهد که مدیریت مصرف به‌ویژه در بخش خانگی الزام‌هایی دارد که همه باید به آن پایبند باشیم.

از ابتدای آذرماه تاکنون در مقایسه با سال گذشته، حدود یک میلیارد مترمکعب گاز بیشتر به بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده اختصاص پیدا کرده که نشان‌دهنده تاب‌آوری بیشتر شبکه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید