بیت کوین امروز چند قیمت خورد؟

کدخبر: ۴۷۳۶۰۸
در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، قیمت بیت‌کوین با افزایش قیمت حدود یک درصدی نسبت به روز گذشته به نرخ ۳۸ هزار و ۴۹۸ دلار معامله شد.
بیت کوین امروز چند قیمت خورد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا نرخ رمز ارزهای صدرنشین بازار، امروز با افت و خیز زیادی رو به رو نشد و بیت‌کوین مانند روز گذشته به رشد خود در کانال ۳۸ هزار دلار ادامه داد.

امروز ۱۰ رمزارز صدرنشین بازار (به غیر از رمزازهای با قیمت ثابت) افت و خیز چندانی را شاهد نبودند.

بر اساس رصد بازار رمز ارزها (coinmarketcap.com) در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز، بهای بیت‌کوین با افزایش قیمت حدود یک درصدی نسبت به روز گذشته به نرخ ۳۸ هزار و ۴۹۸ دلار معامله شد. این ارز قدیمی و تاثیرگذار بازار رمزارزها در هفته‌ای که گذشت افزایش ۱.۵ درصدی قیمت را تجربه کرده است.

بر اساس آخرین آمار، تعداد ارزهای دیجیتال جهان اکنون به ۱۷ هزار و ۲۷۵ رمز ارز رسیده که نسبت به روز گذشته، ۲۰ رمزارز به آن افزوده شده است.

اکنون سهم دامیننس (Dominance) بیت‌کوین ۴۱.۲ درصد رسیده و تسلط اتریوم در این بازار نیز ۱۸.۷ درصد است. ارزش این بازار اکنون از یک هزار و ۷۷۰ میلیارد دلار عبور کرده، این در حالی است که حدود ۲ هفته قبل، ارزش بازار ۲ هزار میلیارد دلار را نیز پشت سر گذاشته بود.

آرامش در بازار رمزارزها

ارزش بازار بیت‌کوین (Bitcoin) امروز به ۷۲۹ میلیارد و ۲۷۲ میلیون دلار و ارزش بازار اتریوم نیز به ۳۳۰ میلیارد دلار رسیده است.

نرخ بیت‌کوین همچنان در کانال ۳۸ هزار دلار است و با حدود ۲۰۰ دلار افزایش، امروز با قیمت ۳۸ هزار و ۴۹۸ دلار در بازار معامله می‌شود. قیمت اتریوم نیز امروز به ۲ هزار و ۷۶۷ دلار رسیده است.

در بازار امروز، تتر (Tether) یک دلار، یو اس دی کوین (USD Coin) یک دلار، بی. ان. بی (BNB) ۳۸۱ دلار و ۶۴ سنت، سولانا (Solana) ۱۰۹ دلار و ۶۶ سنت، کاردانو (Cardano) یک دلار و ۷ سنت، ریپل (XRP) ۶۲ سنت، ترا (Terra) ۵۲ دلار و ۲۴ سنت و پولکادات (polkadot) با قیمت ۲۰ دلار و ۳۶ سنت معامله شد.  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید