نادر سخا: کارخانه‌های ما به صورت سه شیفت فعالیت دارند

واکنش کروز به برگزاری دادگاه؛ با قدرت به تولید ادامه می‌دهیم

کدخبر: ۴۷۳۶۳۵
اقتصادنیوز:مدیرعامل شرکت کروز با اشاره به برگزاری دادگاه این شرکت، ضمن ابراز امیدواری برای رفع اتهامات وارده شده، از تداوم روند تولیدات این مجموعه صنعتی، در زمان رسیدگی‌های قضایی خبر داد.
واکنش کروز به برگزاری دادگاه؛  با قدرت به تولید ادامه می‌دهیم

به گزارش اقتصادنیوز نادر سخا مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز تاکید کرد: با وجود رسیدگی به پرونده کروز در دادگاه، هیچ خللی در تولید این شرکت ایجاد نشده است.

او با اشاره به اینکه بحث افزایش تولید در کروز با جدیت در حال انجام است، اعلام کرد: در همه بخش ها شاهد روند صعودی تولید  هستیم. در حال حاضر دستکم 12هزار پرسنل ما در سه کارخانه به صورت سه شیفت فعالیت دارند و با قدرت به تولید ادامه می دهیم.

 
​مدیر عامل کروز: امسال تا ۹آذر۹۹ اشتغال۲۲۰۰ نفر با نهضت داخلی سازی را محقق کردیم

سخا در ادامه تصریح کرد: با وجود همه سختی ها و ناملایمات، خوشبختانه سد تحریم ها را شکسته ایم و مسیر گروه قطعه سازی کروز در تولید دانش و بومی سازی فناوری با قدرت ادامه دارد. در این شرایط سخت و تحریم با همت خود چرخ تولید را توسعه می‌دهیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد:گروه قطعه ساز کروز با بهره گیری از تکنولوژی و دانش روز شرکت های برتر جهانی،  محصولات خود را تولید کرده و درحال حاضر به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین قطعه ساز کشور نیاز خودروسازان داخلی را تامین  می‌کند.

مدیرعامل کروز با اشاره به افزایش تیراژ تولید خودروسازان در روزهای پایانی سال اعلام کرد: متناسب با این نیازها، تولیدات خود را در 16 دسته محصول افزایش می دهیم تا با آماده سازی به موقع خودروها، بتوانیم کمک شایانی در پاسخگویی نیاز مردم به خودرو داشته باشیم.

سخا همچنین گفت: پروژه های داخلی سازی قطعات هایتک در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های تعیین شده مقام معظم رهبری در راستای بومی سازی و افزایش کیفیت خودرو داخل، با بهره مندی از توان، استعداد و دانش متخصصان این شرکت در حال انجام است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید