پیش بینی قیمت دلار امروز 14 بهمن 1400

کدخبر: ۴۷۳۷۲۶
تحلیل گران فنی باور دارند زمانی که اسکناس آمریکایی زیر محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومانی تثبیت شود، موج جدیدی از فروشندگان وارد بازار خواهند شد.
پیش بینی قیمت دلار امروز 14 بهمن  1400

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، اسکناس آمریکایی یک بار دیگر توانست کانال ۲۷ هزارتومانی را حفظ کند. این اتفاق در حالی رخ داد که دیروز نیروهای کاهشی، فشار زیادی را به دلار وارد کردند و در همان ابتدای روز توانستند حتی این ارز را به زیر سطح ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی ببرند، بطوریکه این ارز قبل از ساعت ۱۲ محدوده ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومانی را به چشم دید.

با وجود چنین شروع کاهشی و خوشبینی رسانه ای نسبت به ادامه مذاکرات وین و احیای توافق هسته ای، دلار در ادامه روز توان افت بیشتر را از خود نشان نداد و بالای سطح ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومانی باقی ماند. 

تحلیل گران فنی باور دارند زمانی که اسکناس آمریکایی زیر محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومانی تثبیت شود، موج جدیدی از فروشندگان وارد بازار خواهند شد و ارزش دلار را به میانه کانال ۲۶ هزار تومانی خواهند برد. به عبارت دیگر می توان گفت که حمایت بزرگ باقی مانده دلار در کانال ۲۷ هزار تومانی از نگاه تحلیل گران فنی محدوده ۲۷ هزار و ۲۰۰ تومانی است. 

نبود خریدار قوی در هفته های اخیر و افت ارزش دلار در هرات افغانستان به زیر کانال ۲۷ هزار تومانی از جمله عواملی هستند که انتظارات نزولی معامله گران داخلی در روز جاری را تقویت می کنند.  عده دیگری از معامله گران باور دارند که روند نزولی دلار با حمایت دیروزدر محدوده ۲۷ هزار و ۴۰۰ تومانی به پایان رسیده است. آن ها انتظار دارند که اسکناس آمریکایی در روز جاری به سوی مقاومت ۲۷ هزار و ۸۰۰ تومانی قدم بردارد. با  این حال، شواهد بازار و گفته های معامله گران نشان می دهد که امروز شانس بیشتر با کاهشی های دلار است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید