ارزش سهام عدالت صعودی شد

کدخبر: ۴۷۳۸۳۷
ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی که در حال حاضر ۲۲ میلیون و ۷۳۲ هزار تومان است، نسبت به هفته گذشته، یک ۴.۷۴ درصد رشد داشته است.
ارزش سهام عدالت صعودی شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین، شاخص کل بورس در روز شنبه ٩ بهمن با رشد بیش از ۲۹ هزار و ۵۹۴ واحد روی پله یک میلیون و ۲۵۸ هزار واحدی قرار گرفت. چهارشنبه (۱۳ بهمن) شاخص کل بورس با افت ۷۲ واحد روی پله یک میلیون و ۳۰۱ هزار واحدی قرار دارد.

ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت در روز شنبه  به ترتیب ١١ میلیون و ۵٢٠هزار تومان، ٢١ میلیون و ٧٠٣هزار تومان رسید.

سهام عدالت گران شد/ برگه یک میلیونی چقدر می‌ارزد؟

در روز چهارشنبه هم ارزش کل سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب ۱۲ میلیون و ۶۷هزار تومان، ۲۲ میلیون و ۷۳۲هزار تومان؛ بنابراین سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت، ۵۴۷ هزار تومان و سبد یک میلیون تومانی سهام عدالت یک میلیون و ۲۹ هزار تومان در این هفته  رشد کرد.

به این ترتیب ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی که در حال حاضر ۱۲ میلیون و ۶۷ هزار تومان است، نسبت به هفته گذشته که برابر با ۱۱ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان بود، یک  ۴.۷ درصد رشد  داشته است. همچنین ارزش سبد سهام عدالت یک میلیون تومانی که در حال حاضر ۲۲ میلیون و ۷۳۲ هزار تومان است، نسبت به هفته گذشته که برابر با ۲۱ میلیون و ۷۰۳ هزار تومان بود، یک  ۴.۷۴ درصد رشد  داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید