مقایسه دو خودروی هوندا فیت و هوندا HR-V + تصاویر

کدخبر: ۴۷۳۹۶۴
اقتصادنیوز: در این گزارش به بررسی خودروی هوندا فیت با هوندا HR-V پرداخته‌ایم که ظاهرا از نظر سگمنت بسیار به هم شباهت دارند.
مقایسه دو خودروی هوندا فیت و هوندا HR-V + تصاویر

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تفاوت بین هوندا فیت و هوندا HR-V را در این گزارش مورد بررسی قرار داده ایم.

فیت:  یک موتور انتخابی در منوی خریداران فیت وجود دارد، یک موتور ۱.۵ لیتری چهار خطی که با جفت شدن با یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک ، ۱۳۰ اسب بخار نیرو تولید می‌کند، اما با نصب یک جعبه دنده CVT دو تا از این اسب‌ها کم می شود.

فیت ۲۰۱۹ دارای تریم‌های LX پایه، اسپورت، EX و EX-L لوکس است. اگرچه بسته به نوع انتقال انتخاب شده در دو درجه قدرت متفاوت ارائه می‌شود. 

HR-V: این مدل با پنج تریم ارائه می شود که بدون در نظر گرفتن اینکه کدام یک از این پنج تریم انتخاب شده، به یک موتور چهار خطی ۱.۸ لیتری مجهز است. از آنجایی که یک CVT تنها انتخاب گیربکس است، هیچ تغییری در خروجی وجود ندارد، زیرا تمام HR-V‌ها ۱۴۱ اسب بخار در دور ۶۵۰۰ دور در دقیقه تولید می‌کنند.

مقایسه هوندا فیت با هوندا HR-V
 
مقایسه هوندا فیت با هوندا HR-V
 
   فیت: همه تریم‌ها با مجموعه امکانات ایمنی هوندا Sensing در دسترس هستند که مجموعه‌ای از کیت‌ها مانند هشدار‌های برخورد رو به جلو و خروج از خط به‌علاوه حفظ بین خطوط و کروز کنترل تطبیقی را ارائه می دهند. هوندا Sensing در مدل‌های LX و Sport مجهز به گیربکس  CVT اختیاری بوده و در تریم‌های بالاتر استاندارد است.

HR-V: خریداران این نسخه از هوندا، سیستم Sensing را در تریم‌های سطح متوسط ​​EX و بالاتر خواهند داشت. اطلاعات سرگرمی با یک صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی ارائه می‌شود البته در مدل‌های LX صفحه نمایش ۵ اینچی به کار رفته است که دارای سیستم CarPlay و Android Auto است (در خودرو‌های پایه وجود ندارد). پورت‌های USB در مدل های پایه یافت می‌شوند، اما از نوع شارژ آهسته هستند.

مقایسه هوندا فیت با هوندا HR-V
 
مقایسه هوندا فیت با هوندا HR-V
 
  

فیت: ارزان‌ترین هوندا فیت که نسخه LX پایه می شود مجهز به گیربکس دستی شش سرعته است. تریم‌های Volume-leader Sport و EX به ترتیب از ۱۷ هزار و ۵۰۰ دلار و ۱۸ هزار و ۱۶۰ دلار شروع می‌شوند. 

مقایسه هوندا فیت با هوندا HR-V
 
مقایسه هوندا فیت با هوندا HR-V
 
   HR-V: نسخه دیفرانسیل جلو از HR-V در تریم پایه LX با قیمت ۲۰ هزار و ۶۲۰ دلار به فروش می رسد. افرادی که می خواهند قدرت بیشتری داشته باشند باید ۱۴۰۰ دلار اضافه پرداخت کنند. Snazzy Sport و مدل‌های محبوب EX به ترتیب ۲۲ هزار و ۳۲۰ دلار و ۲۳ هزار و ۸۲۰ دلار قیمت دارند.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید