خودروی X5 M را بشناسید

تصاویر جاسوسی از شاهکار جدید BMW

کدخبر: ۴۷۴۰۸۶
ب‌ام‌و در حال کار بر روی فیس لیفت برای خانواده X5 است، اما این نسخه تا آوریل سال آینده تولید نمی‌شود. این بدان معناست که هنوز زمان زیادی برای شرکت باواریایی به‌منظور نهایی کردن بهبودهایی که در SUV خود اعمال می‌کند وجود دارد و البته نباید تعجب‌آور باشد که مدل X5 M در حال آزمایش با مقدار قابل توجهی استتار است.
تصاویر جاسوسی از شاهکار جدید BMW

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، اما جاسوسان موفق شدند یک نمونه اولیه از X5 اسپورت را که در جاده‌های عمومی آلمان مورد آزمایش قرار داشت را شکار کنند.

کدام خودروها با آزادسازی واردات ارزان می شوند؟

تصاویر | BMW X5 M در دام جاسوسان افتاد

همانطور که در تصاویر می‌بینید، خودروی آزمایشی دارای استتار بوده که هم قسمت جلو و هم قسمت عقب را می‌پوشاند، در حالی که بقیه قسمت‌های خودرو بدون هیچ تغییری در بدنه باقی مانده بودند. با این حال، در جلو، یک جفت چراغ‌ جدید و تیزتر، احتمالا جلوپنجره‌های اندکی اصلاح‌شده و یک سپر بازطراحی شده وجود دارد.

 

تصاویر | BMW X5 M در دام جاسوسان افتاد

این یک داستان مشابه در نمای پشت خودرو هم وجود دارد که در آن ما یک فویل استتار نازک را می‌بینیم که کل فاسیا را پوشانده است.

 

تصاویر | BMW X5 M در دام جاسوسان افتاد

چراغ‌های عقب احتمالا شکل اولیه خود را حفظ خواهند کرد، اما به‌روز خواهند شد تا گرافیک داخلی جدید و برجسته‌تری با جلوه بصری سه بعدی داشته باشند. تغییرات در سپر و دیفیوزر بسیار محتمل است. به نظر می‌رسد اسپویلر سقف در این نمونه اولیه بدون تغییر باقی مانده است.

تصاویر | BMW X5 M در دام جاسوسان افتاد

ما این شانس را نداشتیم که ببینیم چه اتفاقی در داخل کابین افتاده است، اگرچه گمان می‌کنیم که خانواده X5 جدیدترین سیستم سرگرمی iDrive 8 BMW را دریافت کند. داشبورد دارای یک صفحه نمایش دوگانه با نمایشگر بزرگ‌تر برای دسته ابزار، مشابه با سری ۸ اصلاح شده است. گزینه‌های سفارشی‌سازی جدید و ترکیب‌های رنگی احتمالا به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را تکمیل می‌کنند.

تصاویر | BMW X5 M در دام جاسوسان افتاد

یکی از مناطقی که X5 M احتمالا هیچ تغییری در آن ایجاد نمی‌کند، محفظه موتور است. موتور ۴.۴ لیتری توربو دوقلو ۸ سیلندر زیر کاپوت بدون تغییر با حداکثر قدرت ۶۱۷ اسب‌بخار در نسخه Competition خواهد بود. این می‌تواند آخرین X5 M غیر هیبریدی باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید