رشد قیمت هفتگی یورو سنا بر خلاف دلار سنا

کدخبر: ۴۷۵۵۹۰
بازار دلار در این هفته تحت تاثیر خبر بازگشت برخی از معافیت‌های تحریمی به طور معناداری پایین آمد. قیمت هفتگی دلار متشکل و سنا نیز مسیر نزولی را دنبال کردند.
رشد قیمت هفتگی یورو سنا بر
خلاف
دلار سنا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، قیمت هفتگی دلار و یورو متشکل کاهش یافت. قیمت دلار متشکل از هفته چهل و یکم سال وارد روند نزولی شد و تا هفته اخیر این روند را ادامه داد. قیمت هفتگی دلار متشکل در این مدت حدود 1.1 درصد پایین آمد.

بازار دلار در این هفته تحت تاثیر خبر بازگشت برخی از معافیت‌های تحریمی به طور معناداری پایین آمد. قیمت هفتگی دلار متشکل و سنا نیز مسیر نزولی را دنبال کردند. هفته اخیر هفته چهل و ششم سال بود و قیمت دلار از هفته چهل و یکم مسیر نزولی را دنبال می‌کند. قیمت دلار متشکل در هفته گذشته روی 24 هزار و 969 تومان قرار داشت و در این هفته به 24 هزار و 587 تومان رسید. قیمت دلار سنا نیز که در هفته گذشته روی 25 هزار و 191 تومان قرار داشت، به کانال 24 هزار تومان وارد شد و روی 24 هزار و 838 تومان ایستاد. قیمت هفتگی دلار متشکل در هفته اخیر از هفته چهلم سال 2 هزار و 585 تومان معادل حدود 1.1 درصد پایین‌تر بود.

b

حرکت خلاف جهت قیمت یورو سنا

همراه با دلار، قیمت یورو متشکل در هفته اخیر کاهش یافت. قیمت یورو متشکل در هفته گذشته 28 هزار و 422 تومان گزارش می‌شد و در هفته اخیر به 28 هزار و 403 تومان رسید. متوسط قیمت هفتگی یورو سنا بر خلاف دلار سنا حرکت کرد. قیمت یورو سنا که در هفته گذشته 28 هزار و 608 تومان بود، در هفته اخیر 28 هزار و 710 تومان گزارش می‌شد.

b

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید