استارلینک پذیرش دوج کوین را آغاز می کند

بمب خبری ایلان ماسک برای دوج کوین

کدخبر: ۴۷۶۲۹۴
ایلان ماسک (Elon Musk)، میلیاردر مشهور، اشاره کرده است که ارائه دهنده اینترنت ماهواره ای استارلینک (Starlink) می تواند پذیرش دوج کوین را آغاز کند.
بمب خبری ایلان ماسک برای دوج کوین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازآکادمی هلاکوئی، هدف استارلینک ارائه اینترنت با پهنای باند پرسرعت به مشتریان در دورافتاده ترین نقاط کره زمین است. این شرکت اکنون پس از انجام ده ها پرتاب، تقریباً 2000 ماهواره کاربردی دارد. هزینه این سرویس 99 دلار در ماه علاوه بر پرداخت 499 دلار برای کیت سخت افزاری است.

SpaceX ماسک نیز همچنین می تواند پذیرش دوج کوین را آغاز کند. همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، شرکت اکتشاف فضایی قبلاً دوج را برای ماموریت ماه به نام DOGE-1 که قرار است در سه ماهه اول سال 2022 (سه ماهه آخر 1400) به فضا پرتاب شود، پذیرفته است.

قیمت خودرو در بازار کاهش یافت/ آخرین قیمت ها

Screenshot 2022 02 14 at 10 24 19 AdobeStock 405855746 Editorial Use Only webp WEBP Image 800 × 640 pixels - ایلان ماسک می گوید استارلینک پذیرش Dogecoin را آغاز می کند

 

همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، تولیدکننده خودروهای الکتریکی تسلا اجازه خرید برخی از کالاهای خود را با دوج کوین داد و قیمت این رمزارز را به میزان قابل توجهی بالاتر برد. مارس 2021 (اسفند 1399)، تسلا پرداخت‌های بیت‌کوین را فعال کرد، اما بعداً به دلیل نگرانی‌های زیست‌محیطی، آن‌ها را متوقف کرد. ماسک همچنین در اواخر ژانویه (اوایل بهمن) از مک‌دونالد خواست تا دوج کوین را بپذیرد، اما ظاهراً این کار نتیجه ای نداده است.

دوج کوین به جمع 10 رمزارز برتر باز می گردد

در همین حال، طبق داده‌های CoinMarketCap، دوج کوین از نظر ارزش بازار به جمع 10 رمزارز برتر بازگشته است. این سکه میم در 24 ساعت گذشته همراه با رقیب شیبا اینو کمی رشد داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید