پیشنهاد اقتصادی یک نماینده مجلس به رئیسی

کدخبر: ۴۷۷۱۴۳
اقتصادنیوز: نماینده مردم شیراز در مجلس با اشاره به اقدامات مثبتی که توسط رئیس جمهور صورت گرفته، گفت: به نظر من همین جدیت، عزم و اراده‌ای که رئیس‌جمهور در آزادسازی سواحل دارد را در مسائل و موضوعات اقتصادی هم داشته باشند.
پیشنهاد اقتصادی یک نماینده مجلس به رئیسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: همین جدیت، عزم و اراده‌ای که رئیس‌جمهور در آزادسازی سواحل دارد را در مسائل و موضوعات اقتصادی هم داشته باشند و کارها را سرعت دهند بسیار کمک کننده خواهد بود.

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات مثبت صورت گرفته توسط آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، اظهار داشت: به نظر من همین جدیت، عزم و اراده‌ای که رئیس‌جمهور در آزادسازی سواحل دارد را در مسائل و موضوعات اقتصادی هم داشته باشند و کارها را سرعت دهند بسیار کمک کننده خواهد بود.

وی افزود: در مواردی همچون ارتباط با قطر و کشورهای همسایه و بلوک شرق پیشرفت‌های خوبی داشتیم و همینکه دولت همه تخم مرغ‌های خود را صرفاً در سبد کشورهای غربی قرار نداد و بنای تعامل و همراهی با کشورهای غربی دارد قابل تقدیر است.

نماینده شیراز: رئیسی ، شبیه آزادسازی سواحل را در اقتصاد هم اجرایی کند

 

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در عین حال بنای دولت بر این است که از کشورهای شرقی هم استفاده کند و این جای امیدواری است و اعتقاد ما بر این است که می‌توان بحث مذاکرات را به جای خوبی رساند و در عین حال که باید از مواضع و دیدگاه‌های اصولی کشور دفاع کرد، باید رویکرد تعامل با کشورهای مختلف را هم داشت و از ظرفیت‌های این کشورها استفاده کرد.

قادر در همین رابطه عنوان کرد: من فکر می‌کنم مسیری که دولت شروع کرده مسیر درست و منطقی است و قابل دفاع است و فقط دولت باید کمک کند کارها سرعت بگیرد چرا که در این راستا می‌تواند گره‌گشایی ایجاد کند.

این نماینده مجلس یازدهم در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر فروش نفت وضعیت خوبی دارد که باید سرعت بگیرد؛ همچنین باید توسعه ظرفیت‌ها نیز بیشتر شود تا بتوانیم از پتانسیل و ظرفیت‌های مختلف در حوزه تولید استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: دولت اقدامات خوبی در حوزه مسیرهای ترانزیتی همچون ترکمنستان، پاکستان، ارمنستان و آذربایجان آغاز کرده که می‌تواند گره‌گشایی کند. همچنین خط ریلی بین ما و عراق می‌تواند گره‌گشا باشد تا بسیاری از مشکلات را حل کند.

قادر در خاتمه اظهار داشت: مسیری که دولت آغاز کرده قابل دفاع است و ان‌شاءالله اقدامات در دستور کار رئیس جمهو هم سرعت بگیرد لذا ما از دولت بابت اقدامات صورت گرفته تقدیر و تشکر می‌کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید