خبر تازه از زمان واریز سود سهام عدالت/ چه کسانی سود سهام عدالت دریافت نمی کنند؟

کدخبر: ۴۷۷۶۵۲
سهام عدالت در روزهای پایانی سال به مرحله پرداخت سود رسیده است. مسئولان مربوط با فراه‍م کردن زیر ساخت های پرداخت از جمله سجام و شماره شبای دارندگان سهام عدالت آماده پرداخت سود می شوند.
خبر تازه از زمان واریز سود سهام عدالت/ چه کسانی سود سهام عدالت دریافت نمی کنند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صداو سیما مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار از واریز سود سهام عدالت تا پایان اسفندماه خبر داد.

 فرهانیان با اشاره به اینکه سال گذشته، بیش از ۴۹ میلیون نفر از مشمولان به دلیل نقصان در اطلاعات حساب بانکی موفق به دریافت سود سهام عدالت خود نشدند، افزود: در تلاش هستیم سود سهام امسال و سال گذشته این عزیزان را به حسابشان واریز کنیم.

وی گفت: در طول سال سامانه ۱۵۶۹ شرکت سرمایه گذاری پاسخگوی این سهامداران بود.

فرهانیان با بیان اینکه تاکنون برخی از سهام داران نسبت به اصلاح حساب خود اقدام کرده و برخی دیگر هنوز اقدام نکرده‌اند، افزود: از سهام داران و سرپرستان می‌خواهیم پیامک‌های ارسالی را جدی گرفته و نسبت به اصلاح حساب در سامانه‌های اعلامی اقدام کنند تا سود سهام عدالت آن‌ها نیز در دوره جدید واریز شود.

مدیر برنامه‌ریزی و توسعه شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار افزود: سود سهام عدالت امسال برای دارندگان سهام ۵۳۲ هزار تومانی، ۵۵۰ هزار تومان خواهد بود و برای دارندگان سهام بیشتر به نسبت بالاتر است.

افرادی که سود سهام عدالت دریافت نمی کنند

همچنین به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان حسین قشمی مدیر سیستم تسویه و پرداخت سمات در گفت و گو با خبرنگار ما جزئیاتی از کسانی که سود دریافت نمی کنند را تشریح کرده است.

قشمی: دسته‌ای از دارندگان سهام عدالت که سجامی نشده اند سود سهام دریافت نخواهند کرد.

گروه دیگری که سود سهام عدالت برای آن‌ها واریز نمی‌شود، شماره حساب‌های مسدودی است که نمی‌توان سود سهام را به این حساب‌ها واریز کرد.

سومین دلیل عدم واریز سود سهام عدالت برای افراد مشمول، این است که شماره حساب ثبت شده افراد، راکد بوده، در شرایطی که کارت و شماره حساب بانکی افراد در مدت ۶ ماه تراکنش نداشته باشند، جزو شماره حساب‌های راکد محسوب می‌شود و امکان واریز سود سهام در این شماره حساب ها وجود ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید