خطای عجیب تهرانی‌ها در طرح ملی مسکن+جزئیات

کدخبر: ۴۷۹۰۹۴
اقتصادنیوز: 150 هزار نفر از پایتخت‌نشینان برای طرح ملی مسکن به اشتباه شهر ثبت‌نامی خود را دماوند، فیروزکوه و رودهن انتخاب کردند که فقط تا پایان اسفند مهلت اصلاح شهرهای انتخابی خود را دارند.
خطای عجیب تهرانی‌ها در طرح ملی مسکن+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ هزار نفر از شهروندان تهرانی برای طرح ملی مسکن شهر ثبت نامی خود را به اشتباه (دماوند ،فیروزکوه و رودهن) انتخاب کرده اند، گفت: متقاضیان فقط تا ۲۹ اسفند ماه جاری مهلت دارند شهر مورد نظر خود را اصلاح کنند.

خلیل محبت خواه افزود: شهروندان تهرانی در حال حاضر مجاز به انتخاب پنج شهر از جمله پرند، پاکدشت، رباط کریم، هشتگرد و ایوانکی هستند.

وی تاکید کرد: شهروندان تا ۲۹ اسفندماه فرصت دارند تا شهر مورد تقاضای خود را انتخاب کنند، برای انتخاب صحیح شهر می‌بایست اول انصراف داده و دوباره مسیر ثبت نام را طی کنند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران یادآور شد: شهرهای رودهن، فیروزکوه و دماوند فقط برای شهروندان بومی در نظر گرفته شده است.

محبت خواه از ثبت نام بیش از ۴۸۰ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان تهران خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در این طرح برای مجردان بالای ۲۳ سال تا ۲۹ اسفند ماه جاری ادامه دارد.

وی افزود: از مجموع ۳۵۰ هزار نفر مرد مجردی که در کشور در این طرح ثبت نام کرده اند ۸۸ هزار نفر از استان تهران هستند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اذعان داشت: پیرو مصوبه شورای عالی مسکن در خصوص ثبت نام مردان مجرد بالای ۲۳ سال این گروه از شهروندان می‌توانند با مراجعه به آدرس الکترونیکی به نشانی saman.mrud.ir  تا ۲۹ اسفند ماه نسبت به طی مراحل ثبت نام اقدام کنند.

محبت خواه تاکید کرد: شهروندان استان تهران برای ثبت نام در طرح ملی مسکن به دقت شهرهای مربوطه را انتخاب و از انتخاب شهرها برحسب علاقه خود پرهیز کنند چرا که در پالایش متقاضیان مباحث سکونت مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی