پیام جدید خطیب زاده به بازار ارز ؛

دلار یخ زد / سکه پیشروی کرد

کدخبر: ۴۷۹۵۷۰
اقتصادنیوز: بازار ارز تهران در این چند روز اخیر شاهد یخ زدن قیمت دلار بوده است.قیمت سکه هم که از روز گذشته کانال 12 میلیون تومان را فتح کرده امروز هم در همین کانال ماندگار بود و به سمت جلو پیشروی کرد.
دلار یخ زد / سکه پیشروی کرد

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار ارز تهران در این چند روز اخیر شاهد یخ زدن قیمت دلار بوده است. نرخ دلار در محدوده 26 هزار و200 تا 250 تومان  تثبیت شده و افت و خیز چشمگیری  از خود نشان نداده است.

 قیمت دلار در  بازار امروز با 26 هزار و 230 تومان معامله شد و در نیمه روز به 26 هزار و 200 تومان رسید که نسبت به دیروز 50 تومان افت را نشان می دهد. در بازار متشکل ارزی هم قیمت دلار امروز با 9 تومان کاهش بر روی 24 هزار و 524 تومان ایستاد. 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟ 

صرافی ملی امروز  قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس نرخ خرید دلار امروز 24 هزار و 470 و نرخ فروش آن 24 هزار و 716 تومان بود. همچنین براساس نرخ اعلامی این صرافی قیمت خرید یورو 27 هزار و 868 تومان و قیمت فروش آن 27 هزار 604 تومان بود.

افت اندک نرخ حواله درهم

نرخ حواله درهم در بازار امروز همزمان با نوسان محدود نرخ دلار افت اندکی را ثبت کرد. قیمت درهم در بازار امروز با 7 هزار و 170 تومان معامله شد که نسبت به دیروز 10 تومان پایین تر بود. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد  26 هزارو 335 تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار بالاتر بود.

پیشروی سکه در کانال جدید 

بازار جهانی طلا در سومین روز هفته جاری و بعد از یک روز استراحت کاری امروز بر مدار صعود قرار گرفت.  قیمت اونس طلا  امروز تا 1929 دلار هم پیشروی کرد اما در نیمه روز با 1897 دلار معامله شد که نسبت به دیروز تقریبا 2 دلار پایین رفته بود.

در بازار داخلی ایران هم  امروز قیمت طلا و قیمت سکه  برخلاف قیمت دلار اندکی بالا رفت. قیمت طلا 18 عیار امروز با 1 میلیون و 205 هزار و 400 تومان معامله شد که نسبت به دیروز 3 هزار و 700 تومان رشد کرده بود.

قیمت سکه هم  که از روز گذشته کانال 12 میلیون تومان را فتح کرده امروز هم در همین کانال ماندگار بود و به سمت جلو پیشروی کرد.  قیمت این فلز گران بهای داخلی امروز با 12 میلیون و 5 هزار تومان معامله شد و در نیمه روز به 12 میلیون و 15 هزار تومان رسید.  با احتساب قیمت 26 هزار و 200 تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه 11 میلیون و 701 هزار تومان به دست آمد و  حباب آن 2.68 درصد به دست می‌آمد.

پیام جدید خطیب زاده به بازار ارز  

بازار ارز تهران و معامله گران دلار همچنان به وین چشم دوخته اند. امروز سعید خطیب زاده در نشست خبری خود درباره برجام گفت.: بالای 98 درصد پیش‌نویس توافق آماده شده است و فعلا هیچ برنامه‌ای برای سفر امیرعبداللهیان به وین نداریم.

او در ادامه افزود : موضوعاتی مربوط به آژانس ‌و اقدامات هسته ای باقی مانده است که غربی ها باید تصمیم خود را بگیرند و آمریکا مشغول وضعیت فعلی است.  در مورد بدهی کره به ایران گفتگو‌ها در کره بر اساس خواست کره ای‌ها انجام شد، اما تاکنون نتیجه‌ای در خصوص پرداخت بدهی‌های ایران حاصل نشده است.

همچنین در اکوایران ببینید : تاثیر مالیات بر اشخاص حقوقی بر بازار سرمای

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید