نرخ حواله درهم بالا رفت

شوک سنگین طلا و دلار به بازار سکه + جدول

کدخبر: ۴۸۱۱۸۰
اقتصادنیوز: بازار ارز تهران امروز دوشنبه 16 اسفند 1400 شاهد صعود قیمت دلار بود. قیمت طلا و قیمت سکه هم با شوک اونس طلا بر مدار افزایش قرار گرفتند.
شوک سنگین طلا و دلار به بازار سکه  + جدول

به گزارش اقتصادنیوز ،  قیمت دلار در بازار ارز امروز دوشنبه 16 اسفند 1400 بر مدار صعود قرار گرفت. این اسکناس آمریکایی عصر امروز در مقایسه با روز گذشته 330 تومان بالا رفت و به 25 هزار و 750 تومان رسید . در بازار متشکل ارزی هم امروز نرخ دلار روند افزایش را تجربه کرد و در انتهای معاملات نقدی با 24 هزار و 350 تومان مبادله شد که نسبت عصر دیروز 150  تومان گران شده بود. 

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟ 

صرافی ملی امروز  قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس نرخ خرید دلار امروز 24 هزار و 184 تومان و نرخ فروش آن 24 هزار و 427 تومان بود. همچنین براساس نرخ اعلامی این صرافی قیمت خرید یورو 26 هزار و 613 تومان و قیمت فروش آن 26 هزار 880 تومان بود.

بازدهی بازارها 16 اسفند

نرخ حواله درهم بالا رفت

نرخ حواله درهم در بازار امروز همزمان با نرخ دلار بالا رفت . قیمت درهم در بازار امروز با 7 هزار و 60 تومان مبادله شد که نسبت به دیروز 110 تومان رشد را نشان می دهد . با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد  25 هزارو 931 تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار بالاتر بود.

درهم و سکه 16 اسفند

شوک سنگین طلا و دلار به بازار سکه 

قیمت اونس طلا امروز عملکرد خوبی داشت. این فلز گران بهای جهانی امروز توانست بیش از 26 دلار بر ارزش خود بیفزاید و با 1999 دلار معامله شود .

در بازار داخلی ایران هم قیمت سکه و قیمت طلا با شوک صعودی طلای جهانی و نرخ دلار افزایش را تجربه کردند. قیمت طلا 18 عیار عصر امروز 12 هزار و 300 تومان گران شد و با 1 میلیون و 209 هزار و 300 تومان معامله شد و قیمت سکه هم امروز با 220 هزار تومان افزایش توانست  وارد  کانال 12 میلیون تومان شود و با 12 میلیون و 130 هزار تومان معامله شود. 

 ردپای مذاکرات وین در  بازار ارز 

بازار ارز تهران همچنان به دنبال سیگنال های موثق از مقر مذاکرت وین است.امروز خطیب زاده گفت که  نقاط اختلافی باقی مانده در مذاکرات لغو تحریم‌ها از تعداد انگشتان یک دست هم کمتر است.با این وجود  بازار ارز تهران اگرچه به  پیشرفت مذاکرات  خوشبین است  اما با توجه به بیانیه آژانس با ایران تصور می کند  که  تا زمان توافق هسته ای   فاصله ی زیادی باقی ماند است و یکی از دلایلی که سبب افزایش قیمت دلار شده می تواند همین باشد

سفیر روسیه در ایران هم  درباره تضمین‌های برجامی گفت: تحریم‌های اخیر علیه مسکو به همکاری این کشور با ایران ارتباطی پیدا نمی‌کند. لوان جاگاریان، سفیر روسیه در تهران بیان کرد :روسیه از واشنگتن خواسته است تا قبل از به نتیجه رسیدن مذاکرات وین بر سر احیای برجام تضمین کند که تحریم‌های اخیر علیه مسکو به همکاری این کشور با ایران ارتباطی پیدا نمی‌کندما رسماً به دوستان ایرانی در این خصوص توضیح خواهیم داد

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید