پرفروش ترین گوشی‌های سامسونگ در ۲۰۲۲ کدامند؟

کدخبر: ۴۸۱۲۳۱
اقتصادنیوز: برخی گوشی‌های برند سامسونگ فروش بسیار خوبی را در سال ۲۰۲۲ تجربه کردند که این موضوع نشان‌دهنده کیفیت بسیار عالی و عملکرد خوب آنهاست.
پرفروش ترین گوشی‌های سامسونگ در ۲۰۲۲ کدامند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، اگر قصد خرید جدیدترین گوشی سامسونگ را دارید، ابتدا باید به میزان فروش و محبوبیت آن نیز نگاه کنید. برخی گوشی‌های سامسونگ فروش بسیار خوبی را در سال ۲۰۲۲ تجربه کردند. این موضوع نشان می‌دهد که کیفیت بسیار عالی دارند و می‌توانید روی عملکرد آن حساب کنید.

 

لیست پرفروش ترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۲

گوشی a۵۲s

گوشی a۵۲s ازجمله پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ به‌حساب می‌آید. این گوشی ۶.۵ اینچی همراه با صفحه نمایش پرقدرت و زیبای Super AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نور ۸۰۰ نیتی به بازار عرضه شده است. سامسونگ a۵۲s ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد و از تماشای ظرافت طراحی آن لذت خواهید برد.

گوشی A۵۲s از دیگر گوشی‌های سری گلکسی A که در سال ۲۰۲۱ راهی بازار شدند، ظاهر جذابی دارد که البته شبیه به همان گوشی‌های قبلی است.

a۵۲s همراه با تراشه قدرتمند و معروف اسنپدراگون ۷۷۸G ۵G روانه بازار شد و با بهره گیری از پردازنده گرافیکی Adreno ۶۴۲ و پردازنده مرکزی Kyro ۶۷۰، قادر است بهترین بازی‌های جدید دنیا را اجرا کند. اگر به دوربین گوشی هم اهمیت می‌دهید، باید بدانید که این گوشی دارای دوربین قدرتمند ۶۴ مگاپیکسلی است که کیفیت بسیار عالی دارد. همچنین با کمک باتری ۴، ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی، دیگر نیازی نیست تا در طول روز شارژر همراه بیاورید.

 

گوشی s۲۱ plus

همیشه گوشی‌های سری اس سامسونگ جزو بهترین‌های سامسونگ به‌حساب می‌آیند. در حال حاضر هم گوشی اس ۲۱ پلاس سامسونگ را می‌توان جزو جدیدترین گوشی سامسونگ سری اس دانست. بسیاری از کاربران در دنیا هستند که عاشقانه این مدل سامسونگ را دوست دارند. به همین خاطر بلافاصله بعد از آنکه به بازار ارائه می‌شود، برای خرید آن صف می‌کشند. گوشی اس ۲۱ پلاس ازجمله بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ به‌حساب می‌آید. این گوشی ۶.۷ اینچی با کیفیت تصویر بی‌نظیر خود که آن را مدیون Dynamic AMOLED ۲X  است، کاربران را شیفته خود می‌کند. گوشی اس ۲۱ پلاس همراه با پردازنده بی‌نهایت قدرتمند اسنپدراگون ۸۸۸ و پردازنده مرکزی Kyro ۶۸۰ در کنار پردازنده گرافیکی Adreno ۶۶۰، بهترین گزینه برای اجرای انواع بازی محسوب می‌شود. البته این گوشی در دو نسخه عرضه شده که دیگری با تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ روانه بازار شده است. در این گوشی از دوربین قدرتمند ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کرده‌اند که کیفیت تصویر بسیار عالی دارد و در حالت ۴k نیز فیلم‌برداری می‌کند.

پرفروش ترین گوشی‌های سامسونگ در ۲۰۲۲

 

گوشی s۲۱ fe

اگر به گوشی‌های سری اس سامسونگ علاقه‌مند هستید؛ اما احساس می‌کنید که هزینه گزافی را باید بابت آن بپردازید، می‌توانید به سراغ گوشی اس ۲۱ اف ای بروید. اف ای مخفف عبارت Fans Edition است و نشان می‌دهد که برای طرفداران خود، قابلیت‌های آن را کمی کاهش دادند تا قیمت منطقی‌تر داشته باشد و به‌این‌ترتیب کاربران بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. در این گوشی نیز از صفحه نمایشگر Dynamic AMOED ۲X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده‌شده است. نام اسنپدراگون ۸۸۸ که قلب تپنده گوشی محسوب می‌شود نیز به چشم می‌خورد. همچنین همان پردازنده Kyro و همان پردازنده گرافیکی آدرنو اس ۲۱ در این گوشی هم وجود دارد. البته نا گفته نماند که نسخه دیگر این گوشی با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ در بازار عرضه شده است. کیفیت دوربین به ۱۲ مگاپیکسل کاهش پیداکرده است؛ اما باز هم در حالت ۴k فیلم‌برداری عالی دارد. این گوشی دارای کیفیت بی‌نظیری است و برای عکاسی، بازی و کاربری‌های معمولی، بهترین گزینه محسوب می‌شود.

 

گوشی note ۲۰ ultra ۵g

شاید تصور کنید که جای این گوشی در لیست جدیدترین گوشی سامسونگ نیست؛ اما هنوز هم پرفروش و عالی است. این گوشی در اواسط سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد؛ همان‌طور که انتظار دارید، این گوشی همراه با صفحه نمایش ۶.۹ اینچی به بازار عرضه‌شده است. این گوشی صفحه نمایش Dynamic AMOLED ۲X با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد که کاربر از تماشای آن نهایت لذت را می‌برد. گوشی نوت ۲۰ همراه با دوربین بی‌نهایت قدرتمند ۱۰۸ مگاپیکسلی به بازار عرضه می‌شود و قطعاً دیوانه‌وار عاشق کیفیت تصویربرداری و فیلم‌برداری این گوشی خواهید شد. قلب تپنده این گوشی نیز اسنپدراگون ۸۶۵ ۵G+ است که قدرت و سرعت بی‌نظیری دارد.

پرفروش ترین گوشی‌های سامسونگ در ۲۰۲۲

 

گوشی s۲۱ ultra

گوشی اس ۲۱ اولترا، سری تقویت‌شده و بهبودیافته اس ۲۱ است. اس ۲۱ به شکل معمول بسیار قدرتمند است، حال تصور کنید که اس ۲۱ اولترا چه قابلیت‌هایی دارد! این گوشی همراه با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در دو مدل رم ۱۲ و رم ۱۶ به بازار عرضه‌شده است. اس ۲۱ اولترا ازجمله جدیدترین گوشی سامسونگ به‌حساب می‌آید و هنوز هم پرفروش است.

 

کدام یک ارزش خرید دارند؟

تمامی این گوشی‌ها که از آن‌ها یاد کردیم، جزء جدیدترین گوشی سامسونگ هستند که ارزش خرید دارند؛ اما باید به بودجه خود دقت کنید. برای مثال حتی گوشی اس ۲۱ دارای انواع مدل‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت است. برای مثال اس ۲۱ اولترا بهترین است؛ اما قیمت بالایی دارد. پس بودجه خود را در نظر بگیرید و هرکدام با بودجه شما متناسب بود، همان را خریداری کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید