پیش بینی قیمت سکه 17 اسفند 1400

هراس سکه بازان از افت قیمت دلار /پیام طلا به سکه

کدخبر: ۴۸۱۳۱۳
اقتصادنیوز: روز گذشته بازار سکه به کمک افزایش قیمت اونس طلا و نرخ دلار بالا رفت. اما در معاملات پشت خطی شب گذشته معامله گران قیمت سکه را برای امروز 17 اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟
هراس سکه بازان از افت قیمت دلار /پیام طلا به سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، بازار سکه روز گذشته با کمک اونس طلا  که به ۲ هزار دلار رسیده بود رشد چشمگیری را ثبت کرد. این فلز زرد رنگ دیروز 220 هزار تومان بر ارزش خود افزود و برروی 12 میلیون و 130 هزار تومان قرار گرفت. بازار ارز تهران هم دیروز میزبان معامله گران افزایشی بود. نرخ دلار دیروز 330 تومان گران شد.

نگاه بازار سکه به قیمت دلار

برخی از معامله گران بازار سکه معتقدند در صورتی که نرخ دلار امروز هم به روند افزایشی روز گذشته ادامه دهد بازار سکه هم با نیروی محرکه دلار می تواند به سرعت افزایشی خود بیفزاید و شانس این را خواهد داشت که با قدرت به سوی سطح ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حرکت کند.

دیشب فلز گران بهای داخلی حتی تا محدوده ۱۲ میلیون و ۹۰ هزار تومانی نیز پیش روی کرد و همین موضوع احتمال رشد فلز گران بهای داخلی در ابتدای روز جاری را برجسته می کند. 

خرید سکه به صرفه است؟

ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی به بالای خط ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است و حباب منفی سکه به بیش از ۱۰۰ هزار تومان رسیده است. چنین موضوعی خرید سکه را از لحاظ بنیادی به صرفه جلوه می دهد، هر چند که هراس از افت یکباره دلار بر شانه های سکه بازان سنگینی می کند. 

اما در معاملات پشت خطی شب گذشته  معامله گران قیمت سکه را برای امروز 17  اسفند 1400 چگونه پیش بینی کرده اند؟

رشد قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در  معاملات پشت خطی شب گذشته  با 12  میلیون و 90  هزار تومان معامله شد.این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی یکشنبه شب  145 هزار تومان بالا رفته بود. در معاملات پشت خطی یکشنبه شب قیمت سکه بر روی 11  میلیون و 945 هزار تومان قرار داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید