انتقاد تند از خودروسازان بابت کیفیت پایین خودرو + فیلم

کدخبر: ۴۸۱۴۷۵
اقتصادنیوز: آقای فربد زاوه، استاد دانشگاه در انتقاد از کیفیت خودروها می‌گوید: خودروسازان بعد از انتقاد از کیفیت خودرو، هیچ وقت از مردم عذرخواهی نکردند و ارتقای کیفیت خودرو مقطعی است
انتقاد تند از خودروسازان بابت کیفیت پایین خودرو + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک استاد دانشگاه می‌گوید: خودروسازان بعد از انتقاد از کیفیت خودرو، هیچ وقت از مردم عذرخواهی نکردند.

آقای فربد زاوه می‌گوید: ارتقای کیفیت خودرو مقطعی است؛ خودروسازان اصولا بعد از اینکه تصادفات جاده‌ای زیاد می‌شود گزارش‌های متعددی منتشر می‌کنند مبنی بر اینکه قرار است کیفیت ارتقا یابد، اما این‌ها در حد یک اطلاعیه است و به فراموشی سپرده می‌شود.

زاوه می‌گوید: تا قبل از این تصادف، خودروسازان اطلاعیه‌ای مبنی بر ارتقای کیفیت ندادند و به محض این تصادف اعلام کردند کیفیت خودرو‌ها افزایش پیدا می‌کند؛ اما نکته جالب اینجاست که در همین تصادف هیچ خودروسازی از مردم عذرخواهی نکرد.

۲۰ مهر در محور رامهرمز بهبهان، ۵۹ خودرو تصادف زنجیره‌ای داشتند و در آن تصادف ایربگ هیچ خودرویی باز نشد و همین عامل صدای رئیس پلیس راهور ناجا را در آورد به طوری که هادیانفر خودرو‌های داخلی را ارابه مرگ تشبیه کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید