وزیر اقتصاد: امضاهای طلایی را کاهش می دهیم

کدخبر: ۴۸۲۱۵۹
اقتصادنیوز: احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه تلاش داریم اعمال سلیقه‌های فردی و زمینه‌های امضاهای طلایی را کاهش دهیم، گفت: چالش‌ها و موانعی زیادی وجود دارد و باید مسئولان به راهبرد حجت الاسلام رئیسی برای رونق اقتصاد کمک کنند.
وزیر اقتصاد: امضاهای طلایی را کاهش می دهیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه وجود موانع و زنجیر پیش پای فعالان اقتصادی قابل قبول نیست، گفت: زمینه های امضاهای طلایی و اعمال سلیقه را کاهش می دهیم.

احسان خاندوزی عصر جمعه در دیدار با نخبگان غرب استان در نوشهر با اشاره به اینکه باید زمان صدور مجوزها را کاهش دهیم و به حداقل زمان ممکن برسانیم، گفت: باید زنجیرهای پیش پای فعالان اقتصادی را بازکنیم.

وی با اشاره به وجود موانع فراروی فعالان اقتصادی و تولید، افزود: وجود مانع و زنجیر پیش پای فعالان اقتصادی قابل قبول نیست و نباید فعالان اقتصادی در حوزه اشتغال و ارزآوری با مشکل روبرو و معطل شوند.

وی بر لزوم کاهش اعمال سلیقه‌های فردی و کاهش زمان صدور مجوزها تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های استان نباید ملاحظه کاری و بخشی نگری کنند و باید دست فعالان اقتصادی و کسانی که برای رونق تولید تلاش می‌کنند را بوسید.

وزیر اقتصاد با تاکید براینکه تلاش داریم اعمال سلیقه‌های فردی و زمینه‌های امضاهای طلایی را کاهش دهیم، گفت: چالش‌ها و موانعی زیادی وجود دارد و باید مسئولان به راهبرد حجت الاسلام رئیسی برای رونق اقتصاد کمک کنند.

خاندوزی تغیر رویه‌های مضر و نامطلوب موجود در نظام اجرایی را ضروری دانست و گفت: پیشرفت اقتصادی بدون انقلاب اداری و بدون اصلاحات در حوزه‌های بروکراسی و اجرایی حاصل نمی‌شود.

وزیر اقتصاد گفت: اصلاحات باید در کف میدان اقتصاد رقم بخورد و برای رونق اقتصادی تلاش کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید