قیمت بلیت شناورهای مسافری در نوروز گران می‌شود؟

کدخبر: ۴۸۲۳۷۰
اقتصادنیوز: حسین عباس نژاد، مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر درباره تعرفه شناورها در ایام نوروز گفت: قیمت بلیت شناورهای مسافری برای سفرهای نوروزی گران نمی‌شود.
قیمت بلیت شناورهای مسافری در نوروز گران می‌شود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر گفت: قیمت بلیت شناورهای مسافری برای سفرهای نوروزی گران نمی‌شود و ۵۰ شناور برای این ایام در نظر گرفته‌ایم.

آقای حسین عباس نژاد گفت: امسال برای جابه جایی ۹ میلیون نفر مسافر دریایی برنامه ریزی کرده‌ایم و تعداد شناورهایی که در این ایام در نظر گرفته‌ایم، ۵۰ فروند است که ۵ فروند از این تعداد بین المللی هستند.

به گفته مدیر کل امور دریایی سازمان بنادر تعداد صندلی‌هایی که برای جابه جایی مسافران در نظر گرفته شده، ۵ هزار و ۶۰۰ صندلی است و در صورت ارائه سوخت یارانه‌ای به دو شناور بین المللی، سه هزار صندلی دیگر اضافه می‌شود.

امسال قیمت بلیت شناورهای مسافری افزایش نمی‌یابد و مسافران برای انجام سفرهای نوروزی باید حداقل دو دوز واکسن تزریق کرده باشند و یا تست منفی کرونا همراه خود داشته باشند.

سفرهای نوروزی در بخش دریایی از ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۵ فروردین انجام می شود. در این ایام سفرهای بین المللی از جمله شارجه - بندرعباس و در صورت تامین سوخت قطر و عمان هم فعال می‌شود.

پیش از این طبق اعلام وزیر راه و شهرسازی، به روسای ناوگان‌های حمل و نقلی کشور ابلاغ شد که تا پایان فروردین سال ۱۴۰۱ تعرفه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی افزایش نیابد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید