تحلیل تکنیکال اتریوم؛

هشدار به معامله گران رمزارز؛ چشم انداز تاریک قیمت اتریوم!

کدخبر: ۴۸۲۵۸۲
قیمت اتریوم در هفته گذشته نزدیک به 2.7 درصد کاهش داشت و احتمال می رود در واکنش به افزایش فشار فروش در صرافی ها ارزش این رمزارز دچار افتی شدید شود.
هشدار به معامله گران رمزارز؛ چشم انداز تاریک قیمت اتریوم!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از آکادمی هلاکوئی ، توسعه دهندگان اتریوم، پیش از ادغام، شبکه آزمایشی نهایی را راه اندازی کردند. این شبکه آزمایشی به توسعه دهندگان اجازه می دهد ویژگی های مورد نظر را بدون تأثیر بر شبکه اصلی آزمایش کنند. این توسعه دهندگان پس از آزمایش کامل، قابلیت های جدیدی را به شبکه اتریوم اضافه خواهند کرد.

شبکه آزمایشی Kiln آخرین شبکه آزمایشی اتریوم قبل از مهاجرت از اثبات کار به اثبات سهام است. پس از تکمیل این طرح، لایه اجماع اتریوم 60 درصد کامل خواهد شد. پس از استقرار کامل شاردینگ در شبکه آزمایشی اتریوم، لایه اجماع تا 80٪ تکمیکل می شود.

با این وجود، تحلیلگران با ارزیابی روند قیمت اتریوم، چشم انداز این آلتکوین را نزولی پیش بینی کرده اند. تحلیلگران FXStreet معتقدند که قیمت اتریوم یک شکست نزولی ایده آل را تایید کرده و با افزایش فشار نزولی، قیمت به داخل پرچم بازگشته است. در حال حاضر، اتر در حدود 2560 دلار حمایت خوبی تشکیل داده و با قیمت 2582 دلار ترید می شود. در صورت ادامه همین روند، اولین مقاومت در حدود 2700 دلار مانع حرکت گاوها می شود. با عبور از این مقاومت، قیمت تا سقف قبلی در حدود 29700 و 3000 دلار افزایش میابد.

ولی با وجود چشم انداز نزولی قوی فعلی، احتمال افت قیمت تا مرز 2420 و 2400 دلار وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید