اطلاعیه در مورد خرید آپارتمان

کدخبر: ۴۸۲۸۴۷
اتحادیه تعاونی عمرانی شهر تهران در خصوص طرح های پیش فروش منطقه 22 اعلام کرد که طرح ملی مسکن اقساطی و طرح جامع سرمایه گذاری ملکی در اختیار اتحادیه است و خریداران ملک در این منطقه به این نکته توجه کنند.
اطلاعیه در مورد خرید آپارتمان

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از روابط عمومی اتحادیه تعاونی عمرانی شهر تهران، با در نظر گرفتن ضرورت اجرای کامل قوانین ساماندهی پیش‌فروش آپارتمان و مسکن در تهران تمامی اقدامات این اتحادیه در جهت حرکت برمدار قانون می باشد ، و این اتحادیه اولویتش حرکت برمدار قانون و عدم‌تخطی از آن است.

در هفته های گذشته اطلاعاتی در مورد طرح های پیش فروش منطقه 22 منتشر شد، در این راستا اتحادیه تعاونی عمرانی شهر تهران اعلام کرده است طرح ملی مسکن اقساطی و طرح جامع سرمایه گذاری ملکی در اختیار اتحادیه است و خریداران ملک در این منطقه به این نکته توجه کنند.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه تعاونی ‌های عمرانی شهر تهران، براساس گزارش هایی که از تبلیغات گسترده در پروژه مسکونی منطقه 22 در فضای مجازی منتشر شده است، این واسطه ها و شرکت های مجهول الهویه از اسم «طرح ملی مسکن اقساطی» و «طرح جامع سرمایه‌گذاری ملکی» سو استفاده می نمایند از این رو افرادی که به دنبال خرید این طرح ها هستند حتما از طریق اتحادیه و براساس شرایط اعلامی اتحادیه به خرید اقدام نمایند. تمامی روال خرید حتما باید براساس ضوابط قانونی اعلام شده توسط اتحادیه تعاونی ‌های عمرانی شهر تهران انجام پذیرد.

 

بدین‌وسیله به اطلاع تمامی متقاضیان و سرمایه‌گذاران ملکی در منطقه ۲۲ و سایر مناطق تهران می‌رساند مالکیت مادی و معنوی این دو طرح صرفاً و انحصاراً متعلق به اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران بوده و توسط شرکت‌های تعاونی تحت پوشش این اتحادیه در حال اجرا می‌باشد. ازاین‌رو هرگونه سوءاستفاده از عناوین طرح ملی مسکن اقساطی و طرح جامع سرمایه‌گذاری ملکی به‌موجب قانون، تخلف بوده و توسط دایره حقوقی این اتحادیه در محاکم پیگیری خواهد شد.

 

گفتنی است در این طرح‌ها به‌هیچ‌عنوان از پیش‌فروش مسکن استفاده‌نشده و تمامی شرایط و حدود مشارکت در آن‌ها از طریق رسانه‌های عمومی و سایت رسمی اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران به آدرس www.etot.co قابل‌استعلام می‌باشد.

 

با توجه به‌ضرورت اجرای کامل قوانین ساماندهی پیش‌فروش مسکن و اخذ تمامی مجوزهای قانونی از ادارات کل راه و شهرسازی و همچنین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تأکید می‌شود حرکت برمدار قانون و عدم‌تخطی از آن جزء اولویت‌های این اتحادیه می‌باشد. لذا بدین‌وسیله به خریداران و متقاضیان هشدار می‌دهد پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری ملکی و یا پیش‌خرید، قطعاً از مدارک و مستندات رسمی شرکت و تعاونی انبوه‌ساز، اطلاع کافی کسب کرده و سپس اقدام به پرداخت وجه کنند.

 

در پایان این اطلاعیه بازهم تأکید شده است هم‌وطنان گرامی در صورت مشاهده نام طرح‌هایی با عناوین مسکن اقساطی یا سرمایه‌گذاری ملکی در پروژه‌های مسکونی، حتماً از طریق تماس با شماره 48000123-021 واحد روابط عمومی اتحادیه تعاونی‌های عمرانی شهر تهران استعلام‌های لازم را اخذ نمایند.

 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید