سخنان مخبر درباره وضعیت صنعت خودرو، زبان مردم را بند آورد

کدخبر: ۴۸۳۷۹۵
اقتصادنیوز: معاون اول رئیس جمهور سخنانی درباره رضایت و یا نارضایتی مردم از وضعیت صنعت خودرو بر زبان جاری کرد که موجب بند آمدن زبان ملت ایران شده است؛ زیرا بعید است کسی در این کره خاکی پیدا شود که از صنعت خودرو کشور رضایت داشته باشد.
سخنان مخبر درباره وضعیت صنعت خودرو، زبان مردم را بند آورد

  به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، معاون اول رئیس جمهور سخنانی بر زبان آور که باعث بند آمدن زبان ملت ایران شده است.

محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور سخنانی درباره رضایت و یا نارضایتی مردم از وضعیت صنعت خودرو بر زبان آور که باعث بند آمدن زبان ملت ایران شده است، زیرا بعید است کسی در این کره خاکی پیدا شود که از صنعت خودرو کشور رضایت داشته باشد. 

معاون اول رئیس جمهور گفت: در صورت عدم تامین رضایت مردم در وهله اول باید رقبای جدیدی در داخل برای شرکت‌های خودروسازی بزرگ ایجاد کرد. در غیر این صورت برای تقویت رقابت حتی اگر مجبور شویم باید به واردات نیز فکر کنیم!

سخنان مخبر زبان مردم را بند آورد / رئیسی فکر دیگری کند

قانون من درآوردن منع واردات خودرو که از سوی سران قوا در خرداد سال ۱۳۹۷ وضع شده بود ۲ ماه دیگر تمام می شود و سیدرضا فاطمی امین اعلام کرده است که آنرا تمدید نخواهد کرد و واردات آزاد می شود. در چنین شرایطی معاون اول رئیس جمهوی می گوید که اگر مردم از خودروهای داخلی رضایت نداشته باشند به واردات فکر می کنیم!

باتوجه به اینکه آیت الله رئیسی محمد مخبر را فرمانده اقتصادی دولت تعیین کرده است، تسلط و درک معاون اول از مسائل اقتصادی نگران کننده به نظر می رسد و ضروری است دولت سیزدهم فرمانده بهتری برای مسائل اقتصادی خود تعیین کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید