وعده میلیونی وزیرکار به بیکاران در کشور برای سال 1401

کدخبر: ۴۸۴۸۰۳
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین نام گذاری کرده‌اند، گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۱ یک میلیون فرصت شغلی در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور ایجاد شود.
وعده میلیونی وزیرکار به بیکاران در کشور برای سال 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، حجت عبدالملکی روز جمعه در سفری بدون تشریفات به بندرعباس و بازدید از چند بنگاه اقتصادی از جمله کارخانه صبا فولاد هرمزگان افزود: افزایش جذب نیروهای انسانی در واحدهای افتصادی فعال از دیگر برنامه‌های وزارت کار است.

وی بیان داشت: ایجاد اشتغال و رفع فقر هم از برنامه‌های مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۱ است و در محورهای اشتغال و رفاه مردم در بخش معلولان و کمک به رفع فقر برنامه‌ریزی‌هایی شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارداشت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب سال ۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری کرده‌اند، برنامه‌ریزی برای تحقق شعار سال در دستور کار قرار می‌گیرد.

عبدالملکی همچنین در خصوص کار خانه صبا فولاد هرمزگان گفت: امسال ظرفیت اسمی کارخانه صبا فولاد هرمزگان به حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن در سال می‌رسد.

وی اضافه کرد: با بهره گیری از روش‌های مدیریتی جدید تنها در ماه اسفندماه تولید آن ۲۰ درصد افزایش داشت.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید