تحلیل تکنیکال دوج کوین امروز 8 فروردین 1401

کدخبر: ۴۸۵۲۳۷
اقتصادنیوز: در گزارش زیر، تحلیل تکنیکال رمزارز دوج کوین قابل مشاهده است.
تحلیل تکنیکال دوج کوین امروز 8 فروردین 1401

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رمزارز آنلاین، رمزارز دوج کوین از 3 مه 2021 (13 اردیبهشت) چهار سقف و پنج کف پایین تر ایجاد کرد. با اتصال این نقاط نوسانی با استفاده از خطوط روند ، یک الگوی کنج نزولی حاصل می شود. این ساختار تکنیکال رشد 75 درصدی قیمت به سمت سطح 0.216 دلاری را پیش‌بینی می‌کند که با محاسبه فاصله بین نخستین سقف و کف نوسانی بدست می آید.

نکته قابل توجه این است که قیمت دوج کوین در ۲۱ مارس(1 فروردین) از خط روند بالایی این الگو در ۰.۱۲۳ دلار عبور کرد و به دنبال آن، 21 درصد رشد کرده است که حاکی امکان ادامه روند صعودی DOGE در آینده نزدیک است.

علاوه بر عوامل مثبت تکنیکال ، تعداد سرمایه گذاران بلندمدت و هولدرهای DOGE که بیش از یک سال است در این رمزارز سرمایه گذاری کرده اند ، به نظر می رسد با وجود عملکرد ضعیف دوج کوین در حال افزایش است.

تعداد این سرمایه گذاران از سال 2020 از 1.7 میلیون آدرس به 2 میلیون آدرس افزایش یافته است که حاکی از رشد 17 درصدی آن است و علاقه هولدرها به سطوح قیمت فعلی است.

همچنین ، تعداد هولدرهایی که کمتر از یک سال است DOGE را هولد می کنند ، از 1.92 میلیون آدرس در مارس 2021 به 2.05 میلیون در مارس 2022 افزایش یافته‌ است.

علیرغم دورنگار گاوی دوج کوین، اگر DOGE سودهای هفته گذشته خود را از دست بدهد ، دورنگار خرسی آن در انتظار خواهد بود.

بسته شدن کندلی هفتگی زیر سطح 0.11 دلاری، سناریوی صعودی را باطل می کند. در چنین حالتی، DOGE در مسیر کاهش به سمت سطوح قیمتی پایین تر از قبیل 0.087 دلار قرار می گیرد. 

منبع:fxstreet

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید