مقایسه بی ام و ۲ سری ۲۰۲۲ با مرسدس بنز A کلاس ۲۰۲۲ + فیلم

کدخبر: ۴۸۵۷۹۶
اقتصادنیوز: مرسدس بنز A-کلاس یک خودروی کوچک اما با امکانات یک سدان لوکس کلاس S است. برخی تجهیزات گران‌قیمت آن باعث می‌شود تا در میان سایر محصولات بنز کابین مدرن و مملو از فناوری‌های به روز به چشم بیاید.
مقایسه بی ام و ۲ سری ۲۰۲۲ با مرسدس بنز A کلاس ۲۰۲۲ + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بی ام و 2 سری 2022: این خودرو برای سال 2022 با دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ متحرک در دسترس است و گزینه‌های موتور توربوشارژ آن شامل یک موتور چهار سیلندر ۲۵۵ اسب بخاری (مدل‌های ۲۳۰i) و یک موتور شش سیلندر مستقیم ۳۸۲ اسب بخاری (M۲۴۰i) می‌شود.

کوپه سری ۲ جدید رانندگی سرگرم کننده‌ای را به ارمغان می آورد؛ سری ۲، ۲۰۲۲ به عنوان یکی از مقرون به صرفه‌ترین و رضایت بخش‌ترین ماشین‌های BMW بسیاری از انتظارات رانندگان را فراهم می‌کند.

۲۳۰i دارای یک موتور ۲.۰ لیتری چهار سیلندر ۲۵۵ اسب بخاری و M۲۴۰i دارای موتور ۶ سیلندر خطی ۳.۰ لیتری توربو با قدرت ۳۸۲ اسب بخار است. ۲۳۰i فقط با دیفرانسیل عقب ارائه می‌شود اما M۲۴۰i فقط دارای سیستم چهار چرخ متحرک است؛ با این حال، هر دو نسخه در نهایت با هر پیشرانه مربوطه در دسترس خواهند بود، گیربکس هشت سرعته اتوماتیک تنها گزینه انتقال قدرت است.

بی ام و ۲ سری ۲۰۲۲ در مقابل مرسدس بنز A کلاس ۲۰۲۲ + فیلم

پکیج M Sport و Dynamic Handling دارای امکاناتی اضافی مانند چرخ‌های ۱۹ اینچی روی تایر‌های پرفورمنس، سیستم تعلیق اسپرت تر، ترمز‌های ارتقا یافته، سیستم فرمان با نسبت متغیر و سیستم الکترونیکی است.

بی ام و ۲ سری ۲۰۲۲ در مقابل مرسدس بنز A کلاس ۲۰۲۲ + فیلم

سری ۲ جدید در داخل، دارای امکاناتی از جمله یک صفحه نمایش دیجیتال با اندازه ۱۲.۳ اینچ و یک نمایشگر هد آپ است؛ همچنین، با وجود افزایش طول و عرض کلی، از جمله فاصله بین دو محور که ۲.۰ اینچ کشیده شده است، صندلی های عقب فضای سر و پای کمتری نسبت به مدل جایگزین ارائه می‌دهند.

بی ام و ۲ سری ۲۰۲۲ در مقابل مرسدس بنز A کلاس ۲۰۲۲ + فیلم

مرسدس بنز A کلاس 2022: مرسدس بنز A-کلاس یک خودروی کوچک اما با امکانات یک سدان لوکس کلاس S است. برخی تجهیزات  گران‌قیمت آن باعث می‌شود تا در میان سایر محصولات بنز کابین مدرن و مملو از فناوری‌های به روز به چشم بیاید.

مرسدس بنز Aکلاس در مقایسه با رقبایی مانند بی ام و سری ۲ گرن کوپه و کادیلاک CT۴، پکیج منسجمی را ارائه می‌دهد و نسبت به هر یک از آن خودرو‌های کامپکت لوکس سطح پایه مطلوب‌تری دارد.

بی ام و ۲ سری ۲۰۲۲ در مقابل مرسدس بنز A کلاس ۲۰۲۲ + فیلم

A۲۲۰ با مجموعه کاملی از تجهیزات استاندارد عرضه می‌شود؛ این خودرو با رینگ‌های ۱۷ اینچی همراه با لیست ویژگی‌های بیرونی شامل چراغ‌های جلوی LED خودکار، برف‌پاک‌کن‌های شیشه جلوی حسگر باران و آینه‌های جانبی گرم شونده با چراغ‌های راهنما یکپارچه ارائه می شود.

 همه مدل‌ها دارای سانروف پانوراما هستند که نور طبیعی را به داخل کابین می‌اندازند. مسافران از ویژگی‌های استانداردی مانند صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی در هشت جهت، روکش‌های چرمی و کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه‌ای بهره می‌برند.

بی ام و ۲ سری ۲۰۲۲ در مقابل مرسدس بنز A کلاس ۲۰۲۲ + فیلم

پکیج Premium (۱۷۵۰ دلار) با امکانات رفاهی لوکس مانند صفحه نمایش لمسی ۱۰.۳ اینچی، رادیو ماهواره‌ای SiriusXM، آینه عقب کم نور خودکار و آینه‌های جانبی تاشو برقی ارائه می‌شود.

در کلاس A ۲۰۲۲، تنها انتخاب موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ است که ۱۸۸ اسب بخار قدرت و ۲۲۱ پوند فوت گشتاور تولید می‌کند. دیفرانسیل جلو در A۲۲۰ استاندارد است، در حالی که A۲۲۰، ۴Matic دارای سیستم چهار چرخ متحرک است، یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک تعویض دنده را انجام می‌دهد.

بی ام و ۲ سری ۲۰۲۲ در مقابل مرسدس بنز A کلاس ۲۰۲۲ + فیلم

A۲۲۰، ۴Matic که آزمایش شده در ۶.۱ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد؛ در مدل‌های لوکس سطح پایه، طراحی کابین جذاب به نظر می رسد. این سدان دارای فضای داخلی با ظاهری درجه یک است که مطابق با استاندارد‌های مرسدس بنز ارائه می شود.

سه دریچه تهویه دایره‌ای در نمای عقبی وجود دارد و کابین را می‌توان با آپشن‌های سطح‌بالایی مانند تودوزی چرمی، گرمکن صندلی‌های جلو و روشنایی داخلی LED ارتقا داد. صندلی‌های جلو راحتی به یاد ماندنی را ارائه می‌کنند و این کمک می‌کند تا کلاس A خودرویی درخور کسانی باشد که با رفت‌وآمد‌های طولانی مواجه هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید