بازارساز سد راه دلار 28 هزار تومانی می شود؟

حمله شبانه به بازار دلار/ پیش بینی بازار ارز امروز 17 فروردین

کدخبر: ۴۸۶۸۸۹
اقتصادنیوز: شب گذشته معامله گران پشت خطی توانستند به بالای 27 هزار و 700 تومان حمله کنند و همین امر می تواند بر روی بازار ارز امروز تاثیر بگذارد.
حمله شبانه به بازار دلار/ پیش بینی بازار ارز  امروز 17 فروردین

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار عصر دیروز بر مدار صعود قرار گرفت. این اسکناس آمریکایی در معاملات نقدی دیروز توانست 400 تومان افزایش را تجربه کند و به محدوده 27 هزار و 550 تومان برسد. 

حمله شبانه به بازار دلار

برخی از تحلیلگران بازار ارز تهران معتقدند که این افزایش قیمت به دنبال طولانی شدن روند مذاکرات وین  و توقف مذاکرات برجام اتفاق افتاده است. 

عده ای از معامله گران بازار ارز با اشاره به صعود قیمت دلار  و نزدیک شدن آن به کانال 28 هزار معتقدند که این مرز برای بازار  ساز از اهمیت بسزایی برخوردار است و به راحتی اجازه عبور از این مرز را نخواهد داد. 

از طرفی هم عده ای معتقدند امروز قیمت دلار بیشتر گوش به فرمان دلار هرات است . از نظر این دسته از بازیگران ارزی در صورتی که دلار  در بازار هرات بالای خط 27 هزار تومانی تثبیت شود، به احتمال زیاد انتظارات افزایشی در بازار داخلی نیز بیشتر تقویت خواهد شد.

با این وجود شب گذشته معامله گران  پشت خطی توانستند به بالای 27 هزار و 700 تومان حمله کنند و همین امر می تواند بر روی بازار ارز امروز تاثیر بگذارد. 

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی شب  گذشته با 7 هزار  735 تومان معامله شد که نسبت به قیمت معاملات نقدی دیروز 51 تومان پایین رفته بود. بنابراین از مسیر قیمت درهم ، نرخ دلار  امروز نزولی است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب 27  هزار و 750 تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با دوشنبه شب تقریبا 500  تومان رشد را نشان می دهد.  دوشنبه  شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی 27 هزار و 250 تومان قرار داشت. بنابراین پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی صعودی است. 

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با 26 هزار 700 تومان معامله شد که نسبت به قیمت دوشنبه شب 260 تومان بالا رفته بود. دوشنبه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی 26 هزار و 440 تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال افزایش قیمت دلار  رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز  چهارشنبه 17 فروردین بالا می رود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید