بیت‌ کوین امسال ۱۰۰ برابر می‌شود!

کدخبر: ۴۸۷۸۹۵
کنفرانس بیت‌کوین میامی در ۹ آوریل با بزرگترین گردهمایی بیش از ۳۵ هزار شرکت‌کننده به پایان رسید. این کنفرانس شاهد پیش‌بینی‌های قیمتی متفاوت زیادی از سوی پیشکسوتان بیت‌کوین بود. یکی از این شخصیت‌ها پیتر تیل، از بنیان‌گذاران پی پال بود. وی معتقد است که بیت‌کوین پتانسیل افزایش ۱۰۰ برابری تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ را دارد.
بیت‌ کوین امسال ۱۰۰ برابر می‌شود!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، وی می‌گوید: ما سعی خواهیم کرد این مورد را نشان دهیم و دریابیم که چگونه باید برای رسیدن قیمت کنونی به قیمت هدف بجنگیم.

پیتر همچنین ادعا کرد که رقیب واقعی امروزی بیت‌کوین، سهام جهانی است که ۱۱۵ تریلیون دلار ارزیابی شده است. از آنجایی که بیت‌کوین نیز به ارزش بازار تریلیون دلاری می‌رسد، هنوز راه زیادی در پیش است.

بیانیه‌ قدرتمندی که از سوی چنین سرمایه‌گذار معتبری صادر شد، رأی اعتماد بزرگی برای جمعیت بیت‌کوین بود.

بیت‌کوین نیوز گزارش کرد، یکی دیگر از چهره‌های برجسته عمومی که از پتانسیل بیت‌کوین در کنفرانس صحبت کرد، جیسون اوربان، یکی از مقامات ارشد گلکسی دیجیتال بود. وی اظهار کرد: بیت‌کوین و اتریوم می‌توانند تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۳ تا ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کنند.

وی افزود: در حال حاضر عوامل خاصی بازار بیت‌کوین را هدایت می‌کنند. امروزه افراد بیشتری نیاز  پذیرش یک ارز دیجیتال را درک می‌کنند. همچنین کسانی هستند که دانش محدودی دارند و در مورد فومو (FOMO) یا ترس از دست دادن فرصت کاوش می‌کنند و بخشی از اکوسیستم کریپتو می‌شوند.

قابل ذکر است که پذیرش سازمانی، عامل اصلی در تصمیم‌گیری در مورد ارزیابی آینده بیت‌کوین است. در حال حاضر، به گفته جیسون، ۱۵ درصد از موسسات برای ورود بیشتر به این اکوسیستم، کاری را انجام می‌دهند که برای آنها منطقی است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید