پیش بینی بازار ارز امروز 30 فروردین

هجوم سکه بازان به بازار دلار /بازار ارز تسلیم شد

کدخبر: ۴۸۹۶۹۰
عده ای از معامله گران معتقدند که شماری از سکه بازان در روز دوشنبه به بازار دلار هجوم بردند .به عقیده این دسته از معامله گران ارزی این گروه در انتظار افت قیمت سکه بودند.
هجوم سکه بازان به بازار دلار /بازار ارز تسلیم شد

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت دلار روز گذشته نتوانست در مقابل معامله گران کاهشی مقاومت کند و در نهایت در برابر افت قیمت تسلیم شد. اسکناس آمریکایی روز قبل از مرز 28 هزار تومان عقب نشینی کرد و در ساعات پایانی معاملات نقدی با قیمت 27 هزار و 750 تومان معامله شد. 

برخی از تحلیلگران بازار ارز  تهران از کاهش قیمت دلار به عنوان اصلاح یاد می کردند و معتقد بودند  که نرخ دلار نیاز به یک استراحت و اصلاح قیمتی داشته تا مسیر بعدی خود را تعیین کند. 

هجوم سکه بازان به بازار دلار 

عده ای از معامله گران معتقدند که شماری از سکه بازان در روز دوشنبه به بازار دلار هجوم بردند. به عقیده این دسته از معامله گران ارزی این گروه در انتظار افت قیمت سکه بودنداما رشد ناگهانی قیمت اونس طلا  باعث افزایش قیمت سکه شد

بنابراین این دسته از معامله گران برای کاهش ضرر خود در موقعیت فروش دلار قرار  گرفتند. این گروه از فروشندگان با توجه به گذر از تسویه معاملات فردایی، احتمالا در بازار روز جاری حضور نخواهند داشت و فشار بر روی قیمت دلار از ناحیه بازار سکه کاهش خواهد یافت.

ردپای دلار هرات در بازار ارز تهران 

از طرفی هم برخی از معامله گران علت افت قیمت دلار  دیروز را به اتفاقات بازار هرات گره زدند . این دسته از معامله گران می گفتند  افت دلار هرات باعث عقب نشینی قیمت دلار در بازار ارز تهران شده بود.

از نگاه تحلیل گران فنی در صورتی که دلار به سوی محدوده 27 هزار و 800 تومانی برگردد، انتظارات افزایشی تا حدی تقویت خواهند شد. در غیر این صورت حرکت نزولی یا باثبات اسکناس آمریکایی ادامه خواهد یافت. 

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید