رصد بازار خودرو؛

کراس اوور X55 پرو شاهکار جدیدام وی ام در راه بازار+ عکس

کدخبر: ۴۸۹۷۳۰
ام‌وی‌ام ایکس 55 پرو، یک فیس لیفت مینور از x55 است که تغییراتی در ظاهر، امکانات رفاهی و همینطور قوای فنی را تجربه کرده است.
کراس اوور X55 پرو شاهکار جدیدام وی ام در راه بازار+ عکس
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  car.ir  ، ام‌وی‌ام X55  کراس اور کامپکت مدیران خودرو است که چند سال پیش با هدف پر کردن خلا میان محصولاتی چون تیگو 5 و تیگو 7 به بازار ایران وارد شد و توانست طرفداران خاص خود را بدست آورد. اکنون اما با گذشت چند سال، مدیران خودرو در ادامه روند معرفی جدیدترین نسل محصولات چری، تصمیم به عرضه فیس لیفت جدید این کراس‌اوور کامپکت در بازار ایران گرفته است تا روند پوست اندازی محصولات این شرکت ادامه یابد، لازم به ذکر است مدیران خودرو در سال گذشته نیز با معرفی محصولات جدیدی چون تیگو 7 پرو، X22 پرو، تیگو 8 پرو و نهایتا آریزو 6 پرو یکی از فعال ترین شرکت های خودروساز کشور بود.
 

 

ماشین

ام‌وی‌ام ایکس 55 پرو، یک فیس لیفت مینور از x55 است که تغییراتی در ظاهر، امکانات رفاهی و همینطور قوای فنی را تجربه کرده است.

ظاهر ایکس 55 پرو به واسطه تغییرات جدید به دیگر محصولات روز چری نزدیک شده و شاهد استفاده از جلو پنجره کهکشانی به همراه چراغ ها و سپری جدید در نمای جلو هستیم، همچنین در نمای جانبی نیز رینگ های 18 اینچی جدید خودرو خودنمایی می کنند، در نمای عقب، گرافیک داخلی جدید چراغ های LED  و طرح جدید سپر به چشم می خورد.

در درون کابین اما تغییرات بیشتری به چشم می خورد و مخصوصا در داشبورد و کنسول میانی خودرو، شاهد یک طراحی کاملا مدرن و جدید هستیم، دسته دنده الکتریکی، شارژر وایرلس، صفحه کیلومتر دیجیتالی جدید و صفحه نمایش برامده از میان داشبورد از جمله این تغییرات هستند.

ماشین

 

در بخش فنی، همچنان همان پیشرانه قبلی برای x55 |رو در نظر گرفته شده، اما انتقال قدرت موتور به چرخ های جلو اکنون با استفاده از گیربکس CVT جدید 9 سرعته چری انجام می گیرد.

مدیران خودرو قصد دارد طی هفته های آتی X55 پرو را روانه بازار کند، انتظار می رود قیمت X55 پرو با اختلافی حدودا 50 تا100 میلیون تومانی نسبت به نمونه های قبلی اعلام شود، اما برای اعلام قیمت قطعی این خودرو، باید تا زمان رونمایی رسمی آن صبر کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید