پیش بینی قیمت دلار امروز 5 اردیبهشت ؛

شایعه در بازار دلار / معامله گران محتاط شدند

کدخبر: ۴۹۰۹۲۵
تحلیل گران فنی باور دارند که اسکناس آمریکایی برای قرار گرفتن در مسیر صعودی نیاز دارد که از محدوده 28 هزار و 200 تومان عبور کند.
شایعه در بازار دلار / معامله گران محتاط شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران ، در اولین روز کاری بازار، معامله گران افزایشی و کاهشی نتوانستند اسکناس آمریکایی را به طور کامل همراه خود کنند. بازیگران افزایشی توانستند در ابتدای روز دلار را تا محدوده 27 هزار و 900 تومان بالا ببرند، با این حال موفق به شکست مرز 28 هزار تومانی نشدند. در مقابل بازار در ادامه روز با وجود افزایش فعالیت کاهشی ها نتوانست زیر محدوده 27 هزار و 700 تومانی ماندگار شود.

این رفتار دوگانه موجب شده است که نسبت به رفتار دلار در روز یک شنبه اطمینان خاصی وجود نداشته باشد. به نظر می رسد هم معامله گران افزایشی و هم معامله گران کاهشی تا حدی احتیاط را در رفتار خود در پیش گرفته اند.

شایعاتی در زمینه احتمال توافق هسته ای آمریکا با ایران در بازار وجود داشت. ولی به نظر می رسد توسط معامله گران چندان جدی گرفته نشد که زمینه ساز نزول قیمت ها شود. با این حال، کمی احتیاط بازیگران افزایشی را بالا برد. در کنار این تصور می شود که افزایش عرضه ارز توسط بازارساز تا حدی زمینه ساز مقاومت دلار برای شکست مقاومت های بالاتر شده است.

تحلیل گران فنی باور دارند که اسکناس آمریکایی برای قرار گرفتن در مسیر صعودی نیاز دارد که از محدوده 28 هزار و 200 تومان عبور کند. این اتفاق در سال 1401 تا این لحظه رخ نداده است و برای بازیگران ارزی اهمیت زیادی دارد. برای بازیگران کاهشی نقاط 27 هزار و 500 و 27 هزار و 200 تومان اهمیت دارند.

photo_۲۰۲۲-۰۴-۲۵_۰۹-۳۷-۱۸

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید