امکان پرداخت فطریه و کفاره در حرم مطهری رضوی فراهم شد

کدخبر: ۴۹۲۶۰۲
اقتصادنیوز: امکان پرداخت زکات فطریه و کفاره از طریق اپلیکیشن «نسیم رضوان» و انتخاب گزینه «نذورات» فراهم شده است.
امکان پرداخت فطریه و کفاره در حرم مطهری رضوی فراهم شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی گفت: امکان پرداخت فطریه و کفاره توسط زائران و مجاوران در حرم مطهر حضرت رضا(ع) فراهم است.

پایگاه خبری آستان قدس رضوی گزارش داد، علیرضا اسماعیل‌زاده افزود: زائران و مجاوران به شکرانه یک ماه روزه‌داری می‌توانند با مراجعه به دفاتر دریافت نذورات در حرم مطهر رضوی، از طریق کارتخوان‌های این دفاتر نسبت به پرداخت وجوه زکات فطریه و کفاره خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین امکان جمع‌آوری فطریه و کفاره به صورت نقدی نیز از طریق استقرار صندوق‌های مجزای فطریه عام، فطریه سادات و کفاره در اماکن متبرکه رضوی تا اذان ظهر روز عید فطر فراهم شده است. 

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی، از سامانه جامع اینترنتی اداره کل نذورات آستان قدس رضوی به نشانی https://nazr.razavi.ir به عنوان یکی دیگر از مسیرهای پرداخت زکات فطریه و کفاره نام برد و گفت: کاربران با مراجعه به بخش «پرداخت نذورات نقدی» می‌توانند از طریق سه گزینه مجزای فطریه عام، فطریه سادات و کفاره نسبت به پرداخت این وجوه اقدام کنند.

اسماعیل زاده بیان کرد: همچنین از طریق اپلیکیشن «نسیم رضوان» و انتخاب گزینه «نذورات» امکان پرداخت زکات فطریه و کفاره فراهم شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید