ارزش بازار رمز ارزها به 1.75 تریلیون دلار رسید

پیش بینی کف قیمت بیت کوین /جهش 10 درصدی ترون

کدخبر: ۴۹۲۸۶۶
اقتصادنیوز: بیت کوین با رشد یک درصدی نسبت به روز گذشته، در کانال 38000 دلار معامله می شود. اما اتریوم تغییر خاصی نسبت به دیروز نداشته و همچنان در همان کانال 2800 دلار است.
پیش بینی کف قیمت بیت کوین /جهش 10 درصدی ترون

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت بیت کوین فاصله زیادی تا ورود به کانال 39000 دلار ندارد و حوالی 38900 دلار معامله می شود. اما بازدهی هفتگی بیت کوین همچنان منفی است و البته 25 صدم درصد تا رسیدن به بازدهی مثبت فاصله دارد.

ارزش معاملات بیت کوین طی یک شبانه روز بیش از 31 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به 739 میلیارد دلار رسیده است.

با وجود رشد کوچک بیت کوین در معاملات امروز، همچنان ترس بر بازار حاکم است و شاخص ترس و طمع بیت کوین عدد 21 را نشان می دهد که بیانگر ترس معامله گران است.

روند نزولی بیت کوین هنوز به پایان نرسیده و چنانچه این روند ادامه دار باشد، احتمال اینکه ارز اول بازار چند هزار دلار دیگر هم سقوط کند کم نیست.

کف قیمت بیت کوین کجاست؟

اکانت توییتری پلن بی که از اکانت های پرمخاطب در بازار ارزهای دیجیتال است اخیرا یک نظرسنجی از فعالان بازار انجام داده که بیش از 82 هزار نفر در آن مشارکت کرده اند. این اکانت از مخاطبان خود خواسته که کف قیمت بیت کوین را پیش بینی کنند و چهار گزینه «کف را پشت سر گذاشته ایم»، «30 تا 35 هزار دلار»، «20 تا 30 هزار دلار» و «پایین تر از 20 هزار دلار» را مشخص کرده است.

بیشترین رای را در این نظرسنجی گزینه دو یعنی «30 تا 35 هزار دلار» کسب کرده و گزینه سوم یعنی «20 تا 30 هزار دلار» هم پس از آن در رده دوم است.

کاهش معاملات اتریوم

اتریوم با قیمت حدود 2840 دلار معامله می شود و بازدهی هفتگی آن منفی 1.7 درصد است. ارزش بازار اتریوم هم عدد 341 میلیارد دلار را نمایش می دهد.

طی شبانه روز گذشته 13 میلیارد دلار اتریوم معامله شده که این رقم، در مقایسه با معاملات بیت کوین کمی کمتر از حد معمول است. معمولا اتریوم به اندازه نصف بیت کوین معامله می شود اما امروز نصف معاملات بیت کوین عدد 15 میلیارد دلار می شود که اتریوم تنها 13 میلیارد دلار معامله شده است.

جهش 10 درصدی ترون

امروز وضعیت آلت کوین ها نسبتا خوب است. البته تعدادی از آن ها در محدوده منفی معامله می شوند اما اکثر آلت کوین ها رشد قیمت داشته اند. 

بیشترین رشد قیمت در فهرست 50 ارز برتر بازار برای ترون است که با جهش 10 درصدی، بازدهی هفتگی خود را به 23 درصد رسانده است. تورچین هم 6 درصد رشد کرده و مونرو با افزایش قیمت 4 درصدی، بازدهی خوبی داشته است.

در میان نمادهای منفی هم الگوراند با افت 4 درصدی و Cosmos با کاهش قیمت دو درصدی مواجه شده اند. مابقی نمادهای منفی افت کمتر از دو درصد داشته اند.

ارزش بازار به 1.75 تریلیون دلار رسید

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز رشد حدود 8 دهم درصدی داشته و به 1.75 تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات 4 درصد کاهش داشته و به 79 میلیارد دلار رسیده است.

طی شبانه روز گذشته ارزش معاملات دیفای 8 میلیارد دلار بوده و 68 میلیارد دلار هم استیبل کوین معامله شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید