سفر مورا زیر ذره بین معامله گران ارزی؛

تکیه دلار به قیمت درهم /پیش بینی قیمت دلار امروز

کدخبر: ۴۹۳۷۸۶
به باور تحلیگران ارزی تا زمانی که درهم پشت اسکناس آمریکایی ایستاده نباید انتظار کاهش چشمگیر دلار را داشت.
تکیه دلار به قیمت درهم /پیش بینی قیمت دلار امروز

 به گزارش اقتصادنیوز ، روز شنبه اسکناس آمریکایی تقریبا 500 تومان افزایش را تجربه کرد و از نیمه کانال 28 هزار تومان عبور کرد. نرخ دلار درابتدای هفته  به رقم 28 هزار و 550 تومان رسیده بود اما در دومین روز هفته قیمت دلار عقب نشینی کرد  و بازار به دست معامله گران کاهشی افتاد . نرخ دلار در بازار روز گذشته در قیمت 28 هزار و 350 تومان به فعالیت خود پایان داد.

برخی از معامله گران معتقدند تا زمانی که اسکناس آمریکایی بالای محدوده 28 هزار و 200 تومان قرار دارد می توان انتظار افزایش قیمت دلار به سمت نیمه کانال 28 هزار و بعد محدوده 28 هزار و 800 تومان  را داشت.

سفر مورا زیر ذره بین دلار

عده ای از بازیگران ارزی می گفتند انریکه مورا، معاون مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا سه‌شنبه به تهران می آید تا بتواند گره مذاکرات برجام را باز  کند  این موضوع مورد توجه معامله‌گران است و شاید علت دست نگه داشتن از معامله، انتشار این خبر باشد.

در صورتی که دلار به زیر محدوده 28 هزار و 200 تومان بازگردد از انتظارات افزایشی کاسته خواهد شد. با این حال، برای کاهش سطح انتظارات افزایشی در بلندمدت، بازار نیاز به مدیریت انتظارات دارد و حداقل در اوضاع کنونی، معامله گران احساس نمی کنند که سیاست گذار برنامه مشخصی برای عبور از مشکلات اقتصادی و کاهش انتظارات را داشته باشد

دفاع قیمت درهم از قیمت دلار

قیمت درهم شب گذشته همچنان  در محدوده 7 هزار و 800 تومان معامله شد  و به باور تحلیگران ارزی تا زمانی که درهم پشت اسکناس آمریکایی ایستاده نباید انتظار کاهش چشمگیر دلار را داشت. قیم دلار فردایی هم دیشب تقریبا 60 تومان از قیمت روز یکشنبه بالا تر بود و این امر می تواند نشانه صعود دلار در بازار امروز باشد . 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید