خبر خوب برای خودمالکان در طرح نهضت ملی مسکن+جزئیات

کدخبر: ۴۹۵۰۹۱
اقتصادنیوز: معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از ارائه تسهیلات ویژه به افراد خود مالک در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
خبر خوب برای خودمالکان در طرح نهضت ملی مسکن+جزئیات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از ارائه تسهیلات ویژه به افراد دارای زمین (خود مالک) در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد. 

محمدعلی منصوری با اعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای قانون نهضت ملی مسکن مصوب ۱۴۰۰/۰۵/۱۷ مجلس شورای اسلامی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برنامه تولید حداقل ۲۰۰ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی را در استان در طی ۲ سال در دست تهیه و اجرا دارد. 

وی افزود: به همین منظور کلیه افراد دارای زمین(خودمالک) شامل کلیه شهروندان، انبوه‌سازان و سرمایه‌گذاران خراسان رضوی جهت بهره‌مندی از مشوق‌ها و تسهیلات طرح‌های تولید مسکن می‌توانند با دریافت تسهیلات چهار میلیارد ریالی به ازای هر واحد مسکونی در مشهد مقدس و سه میلیارد ریال در سایر شهرهای استان با میانگین سود ۱۲ درصد در بافت‌های ناکارآمد شهری با دوره تنفس ۲ ساله برای باز پرداخت تسهیلات و دوران بازپرداخت ۲۰ ساله از مزایای طرح مذکور بهره مند شوند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی منصوری در ادامه بیان کرد: کسانی که علاوه بر اخذ تسهیلات متقاضی، از سایر مشوق‌ها مانند اعمال ۳۰ درصد تخفیف هزینه‌های شهرداری و ۵۰ درصد تخفیفات خدمات نظام مهندسی و ۶ درصد برگشت سود تسهیلات بانکی تحت عنوان یارانه بهره‌مند شدند، می‌توانند با تخصیص ۳۰ درصد از واحدهای تولیدی به متقاضیان ثبت نام شده در سامانه نهضت ملی مسکن این امکان را به‌دست آورند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید