وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛

زمان تصمیم‌گیری درباره قیمت روغن‌ موتور اعلام شد

کدخبر: ۴۹۵۶۰۴
اقتصادنیوز: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رابطه با افزایش قیمت نهایی محصولات تصریح کرد: هفته آینده جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت و ستاد تنظیم بازار برگزار خواهد شد و در این جلسه از وزیر نفت هم دعوت شده تا بتوانیم در رابطه با روغن‌های صنعتی و موتوری تصمیم‌گیری کنیم.
زمان تصمیم‌گیری درباره قیمت روغن‌ موتور اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: هفته آینده جلسه‌ ستاد تنظیم با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر نفت در خصوص روغن‌های صنعتی و موتوری تصمیم‌گیری می‌شود.

شرکت نفت ایرانول گزارش داد، «حجت‌الله عبدالملکی» در حاشیه بازدید از بیست و ششمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی و با حضور در غرفه نفت ایرانول از حمایت و همراهی برای تحقق اهداف توسعه‌ای و برنامه‌های تحولی در شرکت نفت ایرانول خبر داد و بر پیشبرد و عملگرایی در راستای تحقق تولید دانش‌بنیان در این صنعت تاکید کرد.

وی در رابطه با افزایش قیمت نهایی محصولات تصریح کرد: هفته آینده جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت و ستاد تنظیم بازار برگزار خواهد شد و در این جلسه از وزیر نفت هم دعوت شده تا بتوانیم در رابطه با روغن‌های صنعتی و موتوری تصمیم‌گیری کنیم.

عبدالملکی در ادامه به کلیات دو طرح ملی شرکت نفت ایرانول برای افزایش تولید با تاسیس پالایشگاه روغن‌سازی گروه سه توجه کرد و اذعان داشت: بر اساس گزارش‌ها، همه نیازهای تخصصی و مدیریتی و دانش فنی لازم برای تحقق اهداف توسعه‌ای در شرکت نفت ایرانول فراهم است که ان‌شاءالله با حمایت و همراهی مدیران جهادی و انقلابی سازمان تامین اجتماعی و شستا، شرکت ایرانول به این توفیقات دست خواهد یافت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید