گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز، طلا و سکه؛

برگشت قیمت سکه به کانال 13 میلیون /افت قیمت دلار

کدخبر: ۴۹۵۷۷۹
اقتصادنیوز: قیمت دلار امروز در صرافی ملی و بازار ارز متشکل نوسان محدودی را تجربه کرد اما قیمت سکه از کانال 14 میلیون تومان به کانال 13 میلیون برگشت.
برگشت قیمت سکه به کانال 13 میلیون /افت قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز ؛ بازار متشکل ارزی مکانی برای عرضه و تقاضای بی‌واسطه ارز است که بر معاملات آنی و نقدی اسکناس متمرکز است و نرخ‌ها دستوری نیست.

قیمت دلار در این بازار امروز با 25 هزار و 491 تومان آغاز به کار کرد که در مقایسه با قیمت روز گذشته 14 تومان افت کرده بود. نرخ دلار متشکل  در نیمه روز رشد اندکی را ثبت کرد و بر روی  25 هزار و 514 تومان  قرار گرفت. 

قیمت دلار در صرافی ملی امروز 

صرافی ملی وابسته به بانک ملی است که نقش مهمی در بازار ارز ایفا می‌کند. مقدار ارز مجاز که توسط صرافی ملی به هر فرد فروخته می شود، بر اساس شیوه نامه ای که بانک مرکزی مشخص می کند تعیین می شود. 

صرافی ملی امروز قیمت فروش دلار را کاهش داد. نرخ دلار در صرافی ملی در شروع معاملات امروز 25 هزار و 618 تومان اعلام شد که نسبت به قیمت روز دوشنبه 64 تومان کاهش پیدا کرده بود. قیمت دلار صرافی ملی در نیمه روز دوباره اندکی پایین آمد و با 25 هزار و 641 تومان معامله شد .

برگشت قیمت سکه به کانال 13 

بازار جهانی طلا امروز شاهد  افزایش قیمت اونس طلا بود. فلز گران بهای جهانی امروز 13 دلار بالا تر از روز گذشته معامله شد و در محدوده 1825 دلار  قرار گرفت. 

اما در بازار داخلی ایران قیمت طلا و سکه امروز کاهش را تجربه کردند. قیمت طلا 18 عیار در زمان نوشتن این گزارش با 1 میلیون و 364 هزار و 900 تومان معامله شد که نسبت به روز قبل 14 هزار و 300 تومان پایین رفته بود. 

بازار سکه هم امروز  قبل از ظهر در کانال 14 میلیون تومان قرار داشت و در محدوده 14 میلیون و 25 هزار تومان تا 14 میلیون و 80 هزار تومان معامله شد  اما در نیمه روز به کانال 13 میلیون تومان برگشت. قیمت سکه در زمان نوشتن این گزارش 13 میلیون و 970 هزار تومان بود . 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید