پیش بینی قیمت سکه امروز 29 اردیبهشت

کدخبر: ۴۹۶۲۱۶
عده ای از فعالان اعتقاد دارند که ماندن سکه بالای مرز ۱۴ میلیون تومان، به دلیل تحرکات معامله گران فردایی صورت گرفته و از پشتوانه بنیادی برخوردار نبوده است. از نگاه آن ها حباب سکه به دلیل این رشد غیربنیادی افزایش پیدا کرد و به نزدیکی محدوده ۹ درصدی رسید
پیش بینی قیمت سکه امروز 29 اردیبهشت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران ؛ امروز سکه امامی توانست به بالای مرز ۱۴ میلیون تومانی بازگردد. سکه با وجود افت قیمت دلار در ساعات انتهایی روز نیز توانست خود را در کانال ۱۴ میلیون تومانی نگه دارد. چنین رفتاری در بازار سکه،‌ امیدواری افزایشی های بازار سکه را تا حدی بالا برد. 

در واقع در حالی که شرایط بنیادی، سکه را به سمت نزول قیمت هدایت می کرد، بازیگران این بازار در موقعیت خرید قرار گرفتند و این موضوع از نگاه برخی فعالان،‌ نشان دهنده انتظارات افزایشی سکه بازان بود. 

البته عده ای از فعالان اعتقاد داشتند که ماندن سکه بالای مرز ۱۴ میلیون تومان، به دلیل تحرکات معامله گران فردایی صورت گرفته  و از پشتوانه بنیادی برخوردار نبوده است. از نگاه آن ها حباب سکه به دلیل این رشد غیربنیادی افزایش پیدا کرد و به  نزدیکی محدوده ۹ درصدی رسید. آن ها انتظار دارند که با توجه به چنین حبابی، سکه امروز در جهت افزایشی حرکت نکند و رو به سوی قیمت های پایین تر بیاورد. این دسته از فعالان اعتقاد دارند سکه تنها در شرایطی در روز جاری افت قیمت را تجربه نخواهد کرد که بهای دلار در بازار داخلی بار دیگر در کانال 30 قدرت نمایی کند. 

در کنار این ارزش ذاتی به زیر مرز ۱۳ میلیون تومانی رفته است و این خبر نیز برای افزایشی های بازار فلز گران بهای داخلی خبر مساعدی نیست. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید