خبر خوش برای واحدهای تولیدی

کدخبر: ۴۹۶۳۲۱
علی صالح آبادی گفت: بانک مرکزی تمهیداتی را برای افزایش سرمایه در گردش بنگاه های تولید کشور اندیشیده است.
خبر خوش برای واحدهای تولیدی

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، علی صالح آبادی عصر امروز در حاشیه بازدید از گروه صنعتی تراکتورسازی ایران با اشاره به اتفاقاتی خوب تولیدی و صادراتی در تراکتورسازی و نقش این مجموعه در حوزه ارزآوری برای کشور تاکید کرد: نظام بانکی با تمام توان از تولیدات داخلی و بخصوص تراکتورسازی ایران پشتیبانی و حمایت می‌کند.

وی درباره بهره‌مندی واحدهای تولید از درآمدهای ارزی خود گفت: واحدهای دارای درآمد ارزی می‌توانند از این درآمد برای واردات مورد نیاز خود بهره‌مند شوند که تراکتورسازی نیز باتوجه به درآمد ارزی که برای کشور داشته می‌تواند در چهارچوب ضوابط موجود به میزان ارز آوری که دارد برای واردات مواد اولیه یا تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز خود بهره مند شود.

صالح آبادی نویدی نیز به واحدهای تولیدی کل کشور داد و عنوان کرد: باتوجه به اینکه بنگاه‌های تولیدی کشور امسال نیاز به اخذ سرمایه بیشتری دارند بانک مرکزی تمهیداتی را برای افزایش سرمایه در گردش این مجموعه ها اندیشیده است.

افزایش تسهیلات برای سرمایه در گردش واحدهای تولید کشور

این مقام کشوری در حوزه اقتصاد از افزایش تسهیلات در بخش سرمایه در گردش خبر داد و اظهار کرد: سال قبل در حوزه سرمایه در گردش پرداخت خواهیم کرد.

در پایان این بازدید که با حضور روسای برخی بانک‌های کشور و معاونت‌های بانک مرکزی و استاندار آذربایجان شرقی صورت گرفت رئیس کل بانک مرکزی دستورات لازم برای بررسی مشکلات ارزی و بانکی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران و شرکت‌های زیر مجموعه آن صادر و قول مساعد برای حل این مشکلات داد.

گروه صنعتی تراکتورسازی ایران که ۹۸ درصد نیاز کشور را تامین می‌کند امسال با مدیریت و رویکردی جدید را برای تولید ۳۵ هزار دستگاه انواع تراکتور و صادرات بیش ۳ هزار دستگاه در برنامه تولیدی خود قرار داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید