عقب نشینی در بازار دلار/ پیش بینی بازار ارز امروز 3 خرداد

کدخبر: ۴۹۷۲۵۱
به گفته فعالان، برخی معامله گران تصور می کنند که ممکن است احیای توافق هسته ای به طور کامل شکست بخورد،‌ در نتیجه چندان در موقعیت فروش قرار نمی گیرند. در مقابل خریداران نیز هراس از عرضه و حساسیت بازارساز دارند.
عقب نشینی در بازار دلار/ پیش بینی بازار ارز امروز 3 خرداد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران ، خریداران در روزهای اخیر تمایل زیادی نداشته اند که در بازار ارز فعالیت معنادار داشته باشند. این موضوع موجب شده است که نیروی افزایشی دلار برای مقابله با سطوح مقاومتی کاهش پیدا کند. از آن سو،‌ فروشندگان نیز از ابتدای هفته گرایش نداشته اند که زیر محدوده کنونی فعالیت خاصی را صورت دهند. این موضوع موجب شده است که دلار در کانال قیمتی کنونی گرفتار شود و منتظر خبرهای سیاسی جدید باقی بماند. 

به گفته فعالان، برخی معامله گران تصور می کنند که ممکن است احیای توافق هسته ای به طور کامل شکست بخورد،‌ در نتیجه چندان در موقعیت فروش قرار نمی گیرند. در مقابل خریداران نیز هراس از عرضه و حساسیت بازارساز دارند. برخوردهای انتظامی هم یکی از مواردی است که حساسیت بازارساز را به معامله گران ارزی نشان داده است. در این وضعیت برخی از معامله گران ارزی به بازار سکه مهاجرت کرده اند و زمینه ساز افزایش حباب در این بازار شده اند. 

در بازار حواله درهم نیز سیگنال افزایشی یا کاهشی خاصی به بازار داخلی مخابره نشده است. این موضوع نیز موجب شده است که معامله گران در بازار ارز داخلی با احتیاط بیشتری رفتار کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید