پیش بینی قیمت سکه امروز 9 خرداد/ رشد قیمت سکه در بازار شبانه

کدخبر: ۴۹۸۵۰۵
دیشب در بازار پشت خطی نیز تمایل به خرید در میان معامله گران بیشتر بود. فلز گران بهای داخلی که بعدازظهر روز دوشنبه در محدوده ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان حضور داشت،‌ در انتهای روز تا محدوده ۱۴ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند.
پیش بینی قیمت سکه امروز 9 خرداد/ رشد قیمت سکه در بازار شبانه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکو ایران ؛ فاصله ارزش ذاتی سکه با قیمت بازاری آن به بالای ده درصد رسید. سکه دیروز صعود نزدیک به  ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد و   نزدیک به محدوده ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی معامله شد .

عدم تناسب رشد سکه در مقایسه با افزایش دلار موجب شد که فاصله ارزش ذاتی و قیمت بازاری فلز گران بهای داخلی به حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان(معادل ۶/۱۰) درصد برسد.

به باور بیشتر فعالان، رشد حباب نشان می دهد که تمایل به ریسک پذیری در بازار به طور قابل توجهی بیشتر شده است و معامله گران حاضرند که فلز گران بهای داخلی را بسیار بالاتر از ارزش ذاتی خود خرید کنند.

دیشب در بازار پشت خطی نیز تمایل به خرید در میان معامله گران بیشتر بود. فلز گران بهای داخلی که بعدازظهر روز دوشنبه در محدوده ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان حضور داشت،‌ در انتهای روز تا محدوده ۱۴ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان افزایش قیمت را به ثبت رساند. این موضوع می تواند روند قیمتی فلز گران بهای داخلی در روز جاری را تحت تاثیر قرار دهد.

تحلیل گران فنی باور دارند در صورتی که سکه بالای محدوده ۱۴میلیون و ۸۰۰ هزار تومان باقی بماند، حتی احتمال رشد این فلز گران بها به بالای کانال ۱۵ میلیون تومانی وجود خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید