مدیرعامل فرابورس: نماد استقلال در یک قدمی بازگشایی

کدخبر: ۴۹۸۵۸۷
اقتصادنیوز: مدیرعامل فرابورس گفت: بعد از انجام افزایش سرمایه، تیم استقلال فرآیند اخذ مجوز سازمان بورس و مجوز اداره ثبت شرکت‌ها را پیگیری کرده است.
مدیرعامل فرابورس: نماد استقلال در یک قدمی بازگشایی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، میثم فدایی مدیرعامل فرابورس در رابطه با شرایط بازگشایی نماد دو تیم استقلال و پرسپولیس نکاتی را بیان کرد.

سوال:چرا بازگشایی نماد اسنقلال و پرسپولیس زمان بر شد؟

آقای میثم فدایی: بعد از انجام فرآیند افزایش سرمایه، دو تیم استقلال و پرسپولیس چند مرحله در پیش داشته‌اند که یکی بحث مجوز سازمان بورس و دیگری مجوز اداره ثبت شرکت‌ها بود. تمام این اقدامات را باشگاه استقلال انجام داده ولی باشگاه پرسپولیس در حال طی فرآیند اداره ثبت شرکت ها است . بعد از طی این مراحل این دو تیم یک سری شفاف‌سازی‌های را باید در خصوص بحث صورت‌های مالی ۶ ماهه و دیگر صورت مالی‌های انجام دهند که باشگاه استقلال شفاف‌سازی خود را بر روی کدال انجام داده و در حال تکمیل آن است.

سوال:اگر باشگاه پرسپولیس مراحل شفاف سازی خود را انجام ندهد آیا همچنان این نماد بازگشایی نخواهد شد؟

فدایی: بله درست است. اگر شفاف‌سازی انجام نشود این نماد همچنان بازگشایی نخواهد شد. اما باشگاه استقلال تمام اطلاعات و صورت مالی لازم را بر روی کدال منتشر کرده است.

سوال: برخی طولانی شدن فرآیند بازگشایی این دو نماد را کش و قوس‌های بین سازمان خصوصی سازی و فرابورس می‌دانند چقدر این موضوع درست است؟

فدایی: بین نماد‌ها هیچ تفاوتی وجود ندارد و این موضوع کش و قوس‌ها را تکذیب می‌کنم، باید فرآیند‌ها درست طی شود. برای بازگشایی نماد پرسپولیس  نمی‌توان زمانی پیش‌بینی کرد و باید فرآیند لازم را طی کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید