بیت کوین دوباره وارد کانال 31000 دلار شد

جهش رمز ارزها در بازارهای جهانی

کدخبر: ۴۹۹۹۲۸
اقتصادنیوز : بیت کوین با یک جهش بیش از 5 درصدی به بالای قیمت 31000 دلار رفته و اتریوم هم با 6 درصد رشد وارد کانال 1900 دلار شده است.
جهش رمز ارزها در بازارهای جهانی

به گزارش اقتصادنیوز ؛ ارزهای دیجیتال امروز وضعیت بسیار خوبی دارند و با رشدهای قابل توجه، بخشی از افت اخیر خود را جبران کرده اند. بیت کوین با رشد 5.8 درصدی به قیمت حدود 31400 دلار رسیده و بازدهی هفتگی آن هم 2.5 درصد شده است.

ارزش معاملات بیت کوین در شبانه روز گذشته بیش از 27 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 598 میلیارد دلار است.

رشد اخیر قیمت بیت کوین در شرایطی است که اطلاعات شرکت گلسنود به عنوان یکی از مراجع آماری بازار ارزهای دیجیتال نشان می دهد تعداد هولدرهای بیت کوین به بیشترین تعداد در کل تاریخ رسیده است. در حال حاضر تعداد آدرس هایی که حداقل یک بیت کوین نگهداری می کنند به 848939 عدد رسیده و تعداد آدرس هایی که حداقل یک صدم بیت کوین دارند به بیش از 10 میلیون عدد رسیده است.

رشد 7 درصدی اتریوم

اتریوم هم امروز مثبت است و وضعیت بهتری نسبت به بیت کوین دارد. بزرگ ترین آلت کوین بازار در حال حاضر حدودا 7 درصد رشد کرده و در حدود قیمت 1900 دلار معامله می شود. بازدهی هفتگی اتریوم هم بالاخره وارد محدوده مثبت شد و عدد 7 دهم درصد را نمایش می دهد.

ارزش معاملات اتریوم نسبت به دیروز رشد کرده و 13 میلیارد دلار شده است. ارزش بازار آن هم 230 میلیارد دلار را نشان می دهد.

الروند تنها آلت کوین منفی امروز

در میان آلت کوین ها، امروز تعدادی از نمادها رشدهای خوبی داشته اند. مثبت ترین آلت کوین در فهرست 50 ارز برتر بازار هلیوم است که رشد 16 درصدی داشته. تتا نتورک و کاردانو هم حدود 14 درصد رشد کرده اند.

تزوس، سولانا، اکسی اینفینیتی و پالیگان هم حدود 11 درصد رشد داشته اند. تنها نماد منفی در فهرست 50 ارز برتر بازار هم الروند با کاهش قیمت 4 درصدی است.

در مقیاس هفتگی هم وضعیت رو به بهبود است و با اینکه تا چند روز قبل اکثر نمادها در مقیاس هفتگی افت کرده بودند، اما افت بسیاری از آن ها جبران شده یا اینکه بسیار کم شده است. الروند بیشترین افت هفتگی را با ثبت کاهش 12 درصدی به نام خود زده و ایپ کوین با افت 7 درصدی در رده دوم است.

اما هلیوم با رشد 27 درصدی بهترین عملکرد را در مقیاس هفتگی داشته و کاردانو با رشد 22 درصدی رتبه دوم این جدول را دارد. چین لینک و اکسی اینفینیتی هم با رشد حدود 12 درصدی، عملکرد خوبی داشته اند.

جهش 45 درصدی ارزش معاملات

با رشد امروز بیت کوین و آلت کوین ها، ارزش بازار ارزهای دیجیتال حدود 5 درصد افزایش یافته و به عدد 1.29 تریلیون دلار رسیده است. ارزش معاملات هم با جهش 45 درصدی، به عدد 62 میلیارد دلار رسیده که البته هنوز هم این عدد چندان قابلت توجه نیست و شبانه روز گذشته را نمی توان جزو روزهای پرمعامله در بازار ارزهای دیجیتال دانست.

ارزش معاملات دیفای در 24 ساعت گذشته حدود 5 میلیارد دلار بوده و 53 میلیارد دلار هم در استیبل کوین ها معامله شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید