احتیاط دلاری در بازار سکه / پیش بینی قیمت سکه امروز 18 خرداد

کدخبر: ۵۰۰۳۵۲
اقتصادنیوز : سکه امامی به افزایش بهای دلار واکنش شدیدی نشان نداده است و بازیگران این بازار ترجیح داده اند که با احتیاط نسبت به رشد اسکناس آمریکایی برخورد کنند.
احتیاط دلاری در بازار سکه / پیش بینی قیمت سکه امروز 18 خرداد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  اکوایران، برخی تحلیل گران باور دارند که سکه بازان، معامله گران باهوشی هستند و احتمالا تصور می کنند که رشد اسکناس آمریکایی ادامه دار نخواهد بود. آن ها به همین دلیل سعی  می کنند در روزهای اخیر خرید خاصی را صورت ندهند و بیشتر در انتظار مشخص شدن روند دلار باقی بمانند.

سکه حتی با دلار فعلی، از لحاظ ارزش ذاتی در محدوده ۱۴ میلیون تومان قرار می گیرد که بیش از یک میلیون با قیمت بازار فاصله دارد. در این شرایط به نظر طبیعی می رسد که بازیگران سکه حداقل در انتظار مشخص شدن وضعیت دلار در آستانه مرز جدید باقی بمانند.

photo_۲۰۲۲-۰۶-۰۸_۰۹-۱۶-۲۸

تحلیل گران فنی باور دارند در صورتی که دلار بالای مرز یاد شده تثبیت شود، سکه بازان نیز از لاک احتیاط خارج شود و این فلز گران بها به صورت حبابی به رشد خود ادامه خواهد داد. سکه مقاومت ۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را مقابل خود می بیند و تا زمانی که بتواند خط ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را حفظ کند، با فشار فروش جدیدی مواجه نخواهد شد.

در روزهای اخیر از بازارهای جهانی نیز سیگنال افزایشی یا کاهشی خاصی به بازار سکه ارسال نشده است و به نظر می رسد معامله گران بیشتر در انتظار مشخص شدن روند قیمتی بازار دلار باشند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید