برنامه‌ شهردار تهران برای هوشمندسازی پایتخت

کدخبر: ۵۰۱۵۵۱
اقتصادنیوز: شهردار تهران گفت: ما شروع اقدامات خود را با ایجاد یک سازمان در حوزه فناوری آغاز کردیم. مجوزهای لازم را گرفتیم و تاییدات شورای شهر و مصوبات آن را اخذ نمودیم.
 برنامه‌ شهردار تهران برای هوشمندسازی پایتخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه همایش ملی حمایت از اطفال و نوجوانان در جمع خبرنگاران در خصوص پدیده کودکان کار گفت: ما متأسفانه با پدیده شوم کار کودک مواجه هستیم که بخش عمده آنان را اتباع تشکیل می‌دهند اما به هر حال آنان نیز انسان هستند و از آسیب‌های اجتماعی رنج می‌برند.

وی افزود: بدین منظور کمیته‌هایی ایجاد شده که برای تقویت آنها همه دستگاه‌ها متحد باهم هستند. این دستگاه‌ها باید با یکدیگر هم افزایی کنند تا بتوانند بار سنگین کودکان کار را بردارند.

زاکانی با اشاره به همایش ملی حمایت از اطفال و نوجوانان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم سرعت خدمت خود را به کودکان کار که با ملیت‌های گوناگون در کشور فعال هستند و اکثر آنان از اتباع دیگر کشورها هستند افزایش دهیم و به گونه‌ای عمل کنیم که یک آسیب اجتماعی مثل پدیده کار کودک نقطه آغاز آسیب‌های اجتماعی دیگر نباشد.

شهردار تهران در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌هایی برای هوشمندسازی شهر تهران دارید گفت: ما شروع اقدامات خود را با ایجاد یک سازمان در حوزه فناوری آغاز کردیم. مجوزهای لازم را گرفتیم و تاییدات شورای شهر و مصوبات آن را اخذ نمودیم.

زاکانی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشغول تهیه تدارکات لازم جهت توسعه زیرساخت‌های هوشمندسازی هستیم. اینکه بتوانیم ظرفیت‌های مختلفی را که در شهر تهران در مدار فناوری وجود دارد دنبال کنیم و هویت‌های جدی از جمله هویت هوشمندی را در کنار پایتخت بودن برای شهر تهران داشته باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید