خبر مهم عشقی درباره شرکت‌های فناور محور در بورس

کدخبر: ۵۰۱۷۸۳
اقتصادنیوز: آقای عشقی، رئیس سازمان بورس با اشاره به اینکه مشکلات و حساسیت های زیادی در عرضه استارتاپ ها وجود داشت، گفت: به دنبال این هستیم که در بورس توسعه درباره پذیرش شرکت های فناور محور را داشته باشیم.
خبر مهم عشقی درباره شرکت‌های فناور محور در بورس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس سازمان بورس گفت: به دنبال توسعه پذیرش شرکت های فناور محور در بورس هستیم.

آقای میثم فدایی مدیر عامل فرابورس گفت: بعد از دو سال، فرابورس میزبان استارتاپ‌هاست. امروز در کشف قیمت شرکت تپسی ۴۷ صندوق وجود داشتند.

آقای عشقی رئیس سازمان بورس گفت: مشکلات و حساسیت های زیادی در عرضه استارتاپ ها وجود داشت و بررسی های زیادی صورت گرفته تا به سرانجام برسد. ۱۰شرکت بورسی دنیا عمدتا شرکت های بر پایه دیجیتال هستند. به دنبال این هستیم که در بورس توسعه درباره پذیرش شرکت های فناور محور را داشته باشیم.

به گفته  رئیس سازمان بورس، استراتژی شرکت های دانش بنیاد بسیار مهم است. در حال حاضر ۵۰ شرکت در بازار سرمایه داریم که فعالیت شان به دانش بنیان ها مرتبط است.

آقای منشی پور مدیر عامل تپسی هم گفت: برای ورود به بورس مراحل مختلفی را پشت سر گذاشته ایم، ضوابط تدوین شده و زمینه های مختلفی فراهم شده است. اما موفقیت زمانی رقم خواهد خورد که علاوه بر حمایت و پشتیبانی بورس موارد مورد نیاز دیگر هم فراهم شود.

آقای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: تغییر یک فرهنگ و دیدگاه در کشور در حال شکل گیری است‌. قانون جهش تولید دانش بنیان ها یک جهت گیری برای ۲۰ سال آینده کشور است .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید