قیمت سکه به کانال 14 میلیون باز می گردد؟

موقعیت حساس در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه

کدخبر: ۵۰۲۱۵۴
برخی از فعالان بازار سکه معتقدند در صورتی که شیب کاهشی قیمت دلار در بازار امروز ادامه پیدا کند به تبع آن قیمت سکه هم بار دیگر آرایش نزولی به خود خواهد گرفت.
 موقعیت حساس در بازار سکه /پیش بینی قیمت سکه

به گزارش اقتصادنیوز؛ قیمت سکه روز گذشته تحت تاثیر کاهش قیمت دلار به سمت کانال 15 میلیون تومان پایین آمد. فلز گران بهای داخلی عصر دیروز با قیمت 15 میلیون و 200 هزار تومان معامله شد.

 موقعیت حساس در بازار سکه 

معامله گران معتقدند که سکه در موقعیت حساسی قرار گرفته است. به باور معامله گران در صورتی که مرز مقاومتی 15 میلیون و 200 هزار تومان از دست برود و سکه زیر مرز یاد شده تثبیت شود این امر می تواند زمینه ساز برگشت سکه به کانال 14 میلیون تومان شود. 

پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار 

برخی از فعالان بازار سکه معتقدند در صورتی که شیب کاهشی قیمت دلار در بازار امروز ادامه پیدا کند به تبع آن قیمت سکه هم بار دیگر آرایش نزولی به خود خواهد گرفت و حتی می توان انتظار کاهش قیمت سکه تا محدوده 14 میلیون و 800 هزار تومان را هم داشت. 

با این حال عده ای دیگر از معامله گران می گفتند در صورتی که دلار  عقب نشینی کند  سکه می تواند افت بیشتری را تجربه کند ولی هم چنان شکسته شدن سریع محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دشوار خواهد بود. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید