بازدید وزیر انرژی پاکستان از مپنا / درخواست دستگیرخان از مپنا

کدخبر: ۵۰۳۳۸۰
اقتصادنیوز: وزیر انرژی پاکستان در بازدید امروز از مپنا شدیدا تحت تاثیر قرار گرفت و در ادامه از مدیران این مجموعه خواست زمینه‌های همکاری را برای وی ارسال کنند تا در آینده نزدیک شاهد همکاری دو کشور باشیم.
بازدید وزیر انرژی پاکستان از مپنا / درخواست دستگیرخان از مپنا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از وزارت نیرو، وزیر انرژی پاکستان به همراه سفیر این کشور در تهران و مشاور وزیر نیرو در امور بین‌الملل، با حضور در مجموعه صنعتی مپنا، از فعالیت‌ها و توانمندی‌های این مجموعه بازدید کرد.

در این بازدید، مدیران ارشد شرکت مپنا بخشی از محصولات دارای فناوری‌های نوین را به «خرم دستگیرخان» وزیر انرژی پاکستان معرفی و خلاصه‌ای از سوابق مپنا را در احداث نیروگاه‌های حرارتی و همچنین فعالیت در سایر حوزه‌های نفت، پتروشیمی و حمل و نقل ریلی به وزیر پاکستانی ارائه کردند.

«عباس علی‌آبادی» مدیرعامل مپنا ضمن یادآوری دوستی و برادری دو کشور، اعلام آمادگی کرد که همه نیازهای صنعت برق پاکستان در زمینه احداث واحدهای جدید صنعت برق و تعمیر یا نگهداری واحدهای موجود و همچنین ارتقای واحدهای نیروگاهی در پاکستان را انجام خواهد داد.

خرم دستگیرخان وزیر انرژی پاکستان نیز گفت که از بازدید امروز شدیدا تحت تاثیر قرار گرفته و مسلما این بازدید درهای زیادی را بر روی دو کشور باز خواهد کرد و در ادامه از مدیران مپنا خواست زمینه‌های همکاری را برای وی ارسال کنند تا در آینده نزدیک شاهد همکاری دو کشور باشیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید