تویوتا لندکروز؛

این شاسی‌بلند افسانه‌ای ضدگلوله است! + فیلم

کدخبر: ۵۰۴۰۸۰
این شاسی‌بلند افسانه‌ای در برابر گلوله‌ها، نارنجک‌ها، مین‌های زمینی و ۱۵ کیلوگرم تی ان تی مقاومت جانانه‌ای را به نمایش می‌گذارد.
این شاسی‌بلند افسانه‌ای ضدگلوله است! + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پدال، خودروهای زرهی و ضد گلوله باید از سرنشینان در برابر طیف متنوعی از خطرات محافظت کنند. این خودروها از روش‌ها و تکنیک‌های بسیار متفاوتی برای حفاظت جان سرنشینان در برابر گلوله‌ها بمب‌ها استفاده می‌کنند. در ویدئوی جدید شرکت اینکاس می‌خواهیم تست‌های تویوتا لندکروزر زرهی را تماشا کنیم. این شاسی‌بلند افسانه‌ای در برابر گلوله‌ها، نارنجک‌ها، مین‌های زمینی و ۱۵ کیلوگرم تی ان تی مقاومت جانانه‌ای را به نمایش می‌گذارد.

این ویدئو با نشان دادن لندکروزر که ۷۸۰ گلوله از سلاح‌های مختلف را پذیرا شده شروع می‌شود. سپس لندکروزر در برخی تست‌های وحشتناک شرکت می‌کند. تست‌های بالستیک اضافی این خودرو شامل پرتاب ۶ نارنجک DM۵۱ روی سقف، ۴ نارنجک DM۵۱ زیر کف خودرو، ۲ مین زمینی و ۱۵ کیلوگرم تی ان تی از فاصله ۲ متری است.

این انفجارها لندکروزر را تکان می‌دهند اما هیچ نفوذی به کابین صورت نمی‌گیرد و فضای سرنشینان کاملاً امن باقی می‌ماند. این تست‌ها واقعاً وحشتناک و سخت هستند و وضعیت خطرناک واقعی را شبیه‌سازی می‌کنند. معمولاً رانندگان ماهری پشت فرمان خودروهای زرهی می‌نشینند و آن‌ها می‌دانند که در چنین وضعیت‌هایی چه واکنشی داشته باشند. آخرین چیزی که هر راننده می‌خواهد گیر کردن در یک حمله خطرناک است اما محصولات زرهی اینکاس خیال همه را از این بابت راحت خواهند کرد.

تویوتا لندکروز ضدگلوله سربلند در تست‌های بالستیک! +فیلم

ما قبلاً محصولات زرهی و ضد گلوله اینکاس همچون AMG G۶۳ با سطح حفاظت CEN ۱۰۶۳ BR۶ را خدمت شما عزیزان معرفی کرده‌ایم. این شرکت همچنین بی ام و X۷، لینکلن نویگیتور و اینفینیتی QX۸۰ را ارتقا داده است. وزن اضافه این خودروها معمولاً منجر به ارتقای سیستم تعلیق، پیشرانه و گیربکس نیز می‌شود. اینکاس همچنین محصولات زرهی خاص خود را نیز تولید می‌کند. آنچه در این ویدئو جالب به نظر می‌رسد نمایش کابین است که اگرچه حمله خشنی را نشان می‌دهد اما آدمک داخل خودرو آسیبی نمی‌بیند. هیچ فردی خواهان تجربه چنین چیزی نیست اما خب نمایش وضعیت داخل کابین لندکروزر زرهی هیجان زیادی دارد.

تویوتا لندکروز ضدگلوله سربلند در تست‌های بالستیک! +فیلم

تویوتا لندکروز ضدگلوله سربلند در تست‌های بالستیک! +فیلم

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید