نماینده کرمانشاه:

قانون تبدیل وضعیت باید بدون هیچ شرطی اجرا شود

کدخبر: ۵۰۴۲۸۱
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قانون تبدیل وضعیت باید بدون هیچ شرطی اعم از شرط سنی درباره همه کسانی که تحت هر عنوانی در دستگاه‌های دولتی کار می کنند، اجرا شود و همه این افراد باید بدون هیچ شرطی تبدیل وضعیت و استخدام شوند تا سرمایه اجتماعی افزایش یاب
قانون تبدیل وضعیت باید بدون هیچ شرطی اجرا شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم عزیزی نماینده کرمانشاه در جلسه روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری با تاکید بر لزوم اجرای قانون مربوط به پرداخت حق مناطق جنگی اظهار کرد: مطابق ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم موضوع پرداخت حق مناطق جنگی هم قانون هم حق و هم عدل است و باید در خصوص همه شاغلان و بازنشستگان کشوری لشکری و تامین اجتماعی اعمال شود.

شگرد جدید مشاوران املاک برای افزایش اجاره‌ بها+ فیلم

وی افزود: در خصوص ارتش سپاه و نیروی انتظامی با  پیگیری‌های فراوانی که انجام شد که در نهایت موضوع مورد ساماندهی قرار گرفت و امیدواریم در اسرع وقت اجرایی شود.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری با تاکید بر لزوم ساماندهی کارکنان دولت خاطرنشان کرد: باید سرمایه اجتماعی کشور را تقویت کنیم این چه رفتاری است که با نیروی انسانی می شود و درباره آنها گفته می‌شود فلانی شرکتی است و دیگری رسمی و آن دیگری طرحی است؟ شندرغاز به این کارمندان پول داده می‌شود و از این پول اندک قسمتی را برمی‌دارند و به شرکت می دهند که اصلاً هیچ ربطی به او ندارد.

عزیزی تاکید کرد: قانون تبدیل وضعیت باید بدون هیچ شرطی اعم از شرط سنی درباره همه کسانی که تحت هر عنوانی در دستگاه‌های دولتی کار می کنند، اجرا شود و همه این افراد باید بدون هیچ شرطی تبدیل وضعیت و استخدام شوند تا سرمایه اجتماعی افزایش یابد و این افراد درآمدی کافی و پایدار داشته باشند و با امید زندگی کنند تا هرچه بیشتر به پیشرفت کشور خدمت کنند.

وی گفت: بر اساس قانون اساسی داشتن شغل یک حق است و در مقابل نیز دولت مکلف است شغلی پایدار و امیدآفرین ایجاد کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید