مستأجران خانه‌های دلاری چه کسانی هستند؟

اجاره دلاری خانه‌های لوکس در تهران +جدول

کدخبر: ۵۰۴۵۲۵
اقتصادنیوز: در لیست آپارتمان های دلاری مبلغ پیشنهادی مالکان از 700 دلار آغاز می شود و تا 7 هزار و 500 دلاربراساس متراژ و امکانات آپارتمان دیده می شود.
اجاره دلاری خانه‌های لوکس در تهران +جدول

به گزارش اقتصادنیوز، اجاره دلاری آپارتمان های لوکس تهران اتفاق جدیدی نیست، مستاجران این خانه ها معمولا کارمندان سفارت خانه ها و مسافران خارجی هستند که چند ماهی در ایران ساکن هستند اما به تازگی مالکان آپارتمان هایی با متراژ متوسط در محدوده های مرکزی شهر هم علاقمند شده اند که به صورت دلاری خانه های خود را اجاره دهند.

ردپای مستاجران خارجی در آپارتمان های لوکس شمال شهر

 آپارتمان های لوکس در محلات شمالی تهران معمولا مقصد مستاجران خارجی است .معمولا سفارت خانه ها برای کارمندان خود از میان آپارتمان های خاص شمال تهران که دارای امکاناتی مانند سالن های ورزشی ، استخر،کارواش ،کترینگ و ... است را اجاره کرده و اجاره بهای این آپارتمان های مبله به صورت دلاری تعیین می شود.

فوری/ یارانه نقدی حذف می شود

مسکن

خانه های دلاری در یوسف آباد

بنا به گزارش اکوایران، نحوه تنظیم قراردادهای اجاره این املاک هم مقرارت خاص خود را دارد . اما به تازگی آپارتمان هایی معمولی با متراژ متوسط  در محلات میانه تهران مانند یوسف آباد هم به لیست خانه های دلاری اضافه شده اند.

مالکان این آپارتمان ها تاکیدی بر مستاجر ایرانی و خارجی ندارند اما اصرار به دریافت دلاری اجاره بها دارند . هر چند که معامله با ایرانی ها نمی تواند به صورت دلاری باشد اما این توافق میان مستاجران ایرانی و مالکان به صورت غیررسمی است و در قرار داد اجاره رسمی به آن اشاره نمی شود.

با چند دلار در تهران خانه اجاره کنیم؟

برخی از این آپارتمان ها هم برای مدت کوتاه اجاره داده می شود و معمولا دوماه از اجاره به صورت پیش پرداخت دریافت می شود.

در لیست آپارتمان های دلاری مبلغ پیشنهادی مالکان از 700 دلار آغاز می شود و تا 7 هزار و 500 دلاربراساس متراژ و امکانات آپارتمان دیده می شود 

photo_۲۰۲۲-۰۶-۲۷_۱۳-۳۱-۲۴

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید